1/11 Brunmontagne-dag !

7 likes

Denk het niet… :sweat_smile: Ik ben eens uitgenodigd voor zo’n ā€˜bug plutt’ party maar dat gaat ouwe Klokkengek echt te ver hoor… Was niet in Twente overigens… :sweat_smile::wink:

4 likes

Ik betwijfel of je dit wel goed spelt Harry :joy:

3 likes

:thinking::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

Kuiten invetten???

3 likes

Prachtig initiatief! Prachtig!

5 likes

Jij bent een serieuze vent die ik zeer respecteer.:sunglasses: We moeten hier weg zolang het nog kan, want de collectieve gekte is toegeslagen…:sweat_smile: Het is de schuld van @SybrenAnne… die is ermee begonnen! :joy:

5 likes

:joy::joy:

1 like

Even googelen, vooral als je nog op kantoor bent. In het kader van teamspirit :+1:

3 likes

Dit is een verhaal waar ik enerzijds meer en anderzijds ook veel minder van wil weten… :rofl:.

@HanDavinci zo’n real life meeting is wel een idee! Ga ik wat mee doen :wink:.

3 likes

Als het geen pijn doet vind ik het prima !

vaseline-cream-500x500

2 likes

Haha… dat is maar beter ook… :joy: Maar ik ga wel even serieus naar jouw website en horloges kijken. Dat zijn we je beslist wel verplicht na al die flauwekulmakerij. :+1::wink:

Ik vind die blauw met goud best een mooi ding. Hoe lang zijn die lederen banden? Ik heb een brede pols (20,5 cm omtrek) en lederen bandjes zijn standaard praktisch altijd te kort voor mij. :slightly_smiling_face:

2 likes

Mag ik ook meedoen ??

7 likes

Aangezien ik nogal gevoelig ben voor negatieve kritiek doe ik niet meer mee.
De Brunmontagne gaat de kist weer in.
Ik wissel voor het merk wat de goedkeuring van bijna iedereen kan dragen.:wink:

3 likes

Iedereen een fijne Brunnmontagne-dag gewenst!!!:+1:t2:
Wie weet doe ik volgend jaar mee :smile:

2 likes

Gefeliciteerd met Wereld-Brunmontagne-Dag Frans !!!

2 likes

Bedankt SybrenAnne , is echt een feestdag :joy:

2 likes

Heel het Forum bruist en zindert ! En terecht ! :clinking_glasses::champagne:
Vandaag zijn er twee soorten mensen :
mèt en zònder Brunmontagne ! :netherlands::champagne::clinking_glasses:

3 likes

Hahaha dan laten we het daar maar bij inderdaad :wink:.

Leuk dat je toch graag, zei het last minute, overweegt onderdeel van de enige echte world-Brunmontagne-day te zijn :face_with_hand_over_mouth:. Ik heb zelf polsjes van 15,5cm en daar zit de band op standje zo klein mogelijk… Misschien dat 1 van mijn mede fanaten kan helpen met inzicht of dit zal passen? Mijn eerste aanname is dat het op standje maximaal prima zal passen. :innocent:.

@FRANS3 jij mag zeker mee doen!! Met die mooie foto’s van jou is het altijd een toevoeging :wink:. Voel je welkom!!

Wij zijn in Brugge aangekomen dus ik pak alvast een lekker biertje om het te vieren! :ok_hand::grin:

4 likes

Er is nog plaats! :upside_down_face:

1 like