1 dure topper of meerdere betaalbare?

ja toch ben ik hier ook mee bezig,ik heb gister naar de horloge’s uit joure gekeken ,en ik moet zeggen dat ik hier erg van onder de indruk ben,ook vind ik het mooi dat het een nederlands product is,ik weet ook niet waar ik goed aan doe,zal ik een C.ward kopen of doorsparen voor een klaauw?

ik vraag me af wat een vander klaauw op de 2dehandsmarkt doet,ik ben ze nog niet tegengekomen in ieder geval,zijn ze ook een beetje waarde vast?

Aardig verschil --> van der Klaauw of C. Ward

ja begrijp me goed,maar zo is het zal ik die nog wel kopen die C.ward dalijk heb ik 10 horloges die me 2000 hebben gekost,die niks waard zijn,of 1 toppertje.

Flooriz,

ik zou gaan voor een C. Ward.

Ik denk dat de waarde van een horloge niet altijd alleen maar op de prijs vast zit. Die C Ward is zeer gunstig geprijst dat je die ook als tussen oplossing kan kopen en vervolgens rustig verder spaard.

Mvg Dennis.

Ik zou proberen om te sparen voor dat horloge waar je maar naar bijft kijken op internet en bij de juwelier. Als je daarna weer eens een beetje centen hebt kan je altijd nog die C. Ward kopen.

De prijs van een C. ward valt bijna in het niets bij een vanderKlaauw, zal dan gewoon de Ward kopen om jezelf het wat makkelijker te maken om verder te sparen voor een duurder horloge.

eigenlijk hoef ik er niet voor te sparen,het is meer een grote uitgave waar ik tegenop hik ,ik droeg bv altijd goud,van goud weet ik dat zodra ik financieel in nood kom het direct kan omzetten in geld,bij horloge’s tweivel ik daar aan,en er speeld nog wat mee,maar daar maak ik zo even een eigen topic over.

Bij vander Klaauw koopt de heer vdKlaauw de 2e handsjes op dacht ik.

slimme zakenman is hij dan,zo houd hij de prijs hoog!

Floris, gewoon een vraag tussen neus en lippen door, maar ben jij een btje erg verzot op geld?

De manier hoe je over geld praat en dingen/mensen in een hokje plaatst… vreselijk.

Niet als aanval, gewoon benieuwd of dit zo is, als dit zo is namelijk dan heb ik hier begrip voor, als je het niet zo bedoeld en het komt wel zo op mij over is dat gewoon mijn (foute) manier van interpreteren. :slight_smile:

nee ik ben niet gek van geld ,ben me er alleen erg bewust van dat je het maar 1 maal kan uitgeven,en ja ik heb een beetje aan mijn stadsgenoot barneveld,verder plaats ik niemand in hokjes hoor,mensen zitten gewoon in hokjes ,zo is het gewoon.