1 horloge dat je nooit zou verkopen

Stel je mag maar 1 horloge uit je hele collectie houden. Welke zou het dan zijn en waarom?

Dit zou het mijne zijn. Is het horloge dat mijn vader droeg toen hij 2j geleden stierf. Horloge op zich is niets waard maar kwa emotionele waarde onbetaalbaar.

16 likes

In 1984 van inmiddels overleden vader gekregen

15 likes

Is een mooie! En begrijpelijk

2 likes

Mijn Oris Clean Ocean Limited nummer 903. Hij heeft alles wat ik wil. Duiker, keramische bezel, datum functie en een prachtige wijzerplaat zoals geen enkel ander horloge dat in mijn ogen heeft.

Het verhaal wat erachter zit is ook heel mooi van de plastic petflessen die nu in de Oceaan ligt hebben ze op de achterkant een samengeperste schijf gedaan wat het ook heel uniek maakt.

Al met al mijn horloge wat ik nooit weg doe.

12 likes

Die ziet er inderdaad goed uit. Heb je een foto van die achterkant?:grin:

2 likes

Ja zeker

7 likes

Had ik niet verwacht, vind het wel uniek gevonden👌

1 like

Opa’s Omega.

21 likes

Geen verdere uitleg nodig :grin:

Je moet je er maar eens in verdiepen. Het gaat over de pasific ocean en een project daar in het water een gebouwtje wat microscopisch kleine delen plastic en ook gewone petflessen uit de oceaan haalt. En vervolgens maakt Oris daar een Limited edition van. En die flessen worden ook omgesmolten en opnieuw gebruikt zodat we niks verspillen en dat de oceaan schoon blijft.

1 like

Welke is dit precies zoek namelijk nog een dress watch en dit is een beetje precies wat ik zoek!

Ga ik straks werk van maken. Ik heb vorige zomer een zonnebril gekocht ook gerecycleerd uit afval van oceaan :sunglasses: maar dat het voor horloges ook kon wist ik nog niet :grin:

2 likes

Zo leer je weer wat :wink:. De doos waar hij in zat is van groen alg ook uit de oceaan

5 likes

Daarvoor ben ik hier om te ontdekken/ bij te leren etc :slight_smile:

2 likes

seiko snk563j1

Bloedmooi en veel te goedkoop om weg te doen.

8 likes

Omdat het een uniek horloge is:

Automatic, Chronograaf en Alarm in 1

Al vanaf mijn 16e mijn grail.

12 likes

Weet ik niet, ben ik bang.

1 like

Geen pols- maar een zakhorloge.
Van opa geweest.
De rest op de foto is dan ook al lang geflipperd😆

2 likes

Die dingen gebeuren nu éénmaal😁

1 like

Ik zou lachend al mijn horloges verkopen indien dat nodig is. Maar de laatste die de deur uit gaat is op dit moment de Portugieser, omdat deze gekocht is bij een mooi moment in mijn leven.

8 likes