1 horloge voor de rest van je leven?

Lekker bezig Bastiaan!!!

1 like

5 likes

Geen GS? :thinking:

1 like

Deze voor mij.

4 likes

Nog maar één, dan wordt het heel pragmatisch allemaal.
De PRS10 (G10-variant van Precista) blijft dan over voor mij. Een midsize horloge met robuuste specs, prima bandenswapper en met een potent quartz-uurwerkje erin (nauwkeurig en 10 jaar batterijleven met EOL). Mooie saffier-bubbel erop en onder alle omstandigheden comfortabel en goed afleesbaar.

4 likes

Rustig maar. Het was puur voor de grap. Eigenlijk op verzoek van @HanDavinci dus hij is de aanstichter.
Uiteraard draag ik mijn Reverso op leer. De Isofrane is voor de Doxa.

1 like

Als je de DD houdt dan hou je nog geld genoeg over man! :sweat_smile:Tenzij je weer TU Delft gaat doen anders snap ik je keuze niet.

1 like

Haha ja hoor uiteraard is de Isofrane geen porum. Toch geef ik de voorkeur aan koeienleer ipv croco. Ik heb er een mooie Fagliano band bij:

3 likes

Als ie ook nog kan koken, het gras kan maaien en de oto in de was zetten dan was het perfect geweest. Ik wacht nog even :+1:t2:

1 like

Oh…wat een opluchting!

2 likes

Gelukkig dat er wat te kiezen is, kroko voor mij…100 procent zeker.

2 likes

Degene die ik al vier jaar bijna dagelijks draag.

(niet mijn foto overigens)

11 likes

Eenvoudig…voor mij is dat Grand Seiko. Klopt gewoonweg aan alle kanten. :ok_hand:

Bijvoorbeeld…

12 likes

Eigenlijk gewoon een geweldig horloge dit. Inderdaad eentje voor bijna alle omstandigheden.

2 likes

Moet ik niet lang over nadenken, deze!

5 likes

Welke DD :thinking:

En TU Delft ben ik niet slim genoeg voor.

Volgens mij heb je de verkeerde voor je :rofl:

2 likes

Excuses, ik haal 2 personen door elkaar. Maar dan nog, die Casio TU Delft zat er vol mee…

1 like

Onmogelijk om er maar eentje over te houden … ik heb er eentje van mijn vrouw gekregen (een Omega Speedmaster) en eentje van mijn kinderen (een Orient Mako) … ik zou niet weten welke van die twee ik weg zou moeten doen.

Bovendien … ik heb met in totaal vier horloges (inclusief die twee) een speciale band, dus ik weet niet hoe ik de collectie zou kunnen terug brengen tot minder dan dat aantal.

1 like

Als ik de rest van mijn leven nog maar één horloge zou mogen hebben zou ik niet willen dat hij gestolen zou worden, geen Rolex dus. Hij zou een leven lang mee moeten kunnen en tegen een stootje moeten kunnen en ik moet er met plezier naar kunnen blijven kijken. Ik zou de Seiko SKX007 kiezen.

2 likes

Met jouw criteria, een leven lang meegaan, tegen een stootje kunnen, en mooi genoeg om naar te blijven kijken, zou ik voor een Grand Seiko kwartshorloge kiezen.

1 like