Iets minder dan een jaar ervoor had ik mijn Longines Hydroconquest gekocht, niet beter wetende dat het horlogevirus zo niet werkt. Niet iets kopen terwijl je eigenlijk naar een heel ander horloge verlangt.
Maar zoals gezegd dus inmiddels een jaar lid en verbaas me over de vele mooie horloges van de verschillende leden en welke bedragen er eigenlijk wel heen en weer worden geschoven voor onze hobbie. Het enthousiasme van de NA’s werkt aanstekelijk en blijf onthouden dat over smaak niet te twisten valt.
Mijn vriendin is inmiddels ook wel geinteresseerder geraakt en ik krijg vaak een telefoon onder de snufferd geduwd met een mooi damesmodelletje, alleen maar leuk toch! Ze heeft dan ook 2 hele leuke horloges, waar ik zelfs wel een beetje jaloers op ben 🫣.
Anyways, gezien mijn trackrecord van 364 dagen bezoek in een jaar, kan ik concluderen dat ik het een fijn forum vind om te bezoeken en ik geniet van de mooie foto’s, het enthousiasme, (doorgaans positieve) reacties op elkaar en wellicht bekroon ik mijn lidmaatschap volgend jaar wel met een mooi HFLE horloge.
En uiteraard om af te sluiten nog een fotootje van de horloges die wij thuis rouleren.
Niels ,een leuke evaluatie van je eerste jaar je roulatiecollectie ziet er prima uit en natuurlijk een vriendin die ook meedoet… tja een betere opstart naar vervolg jaren kun je niet hebben lijkt me …succes en plezier op het forum !