1 jaar HF - mijn ervaring

Ik zag laatst een recap voorbij komen van een ander lid en bedacht me toen dat ik zelf ook al een tijdje rondstruin op dit forum.

Vandaag dus precies 1 jaar geleden besloot ik me aan te melden. Ik had net mijn Omega Aqua Terra gekocht en was nog in de zevende hemel hiervan:

Iets minder dan een jaar ervoor had ik mijn Longines Hydroconquest gekocht, niet beter wetende dat het horlogevirus zo niet werkt. Niet iets kopen terwijl je eigenlijk naar een heel ander horloge verlangt.

Oh ja, een paar maandjes voor die Hydroconquest was ik ook al in de mist gegaan met een Seiko.

Ook nog een oudje bij mijn ouders uit de la gevist en op laten knappen. Geen spijt van, behalve die tropic band die zit me niet lekker.

Maar zoals gezegd dus inmiddels een jaar lid en verbaas me over de vele mooie horloges van de verschillende leden en welke bedragen er eigenlijk wel heen en weer worden geschoven voor onze hobbie. Het enthousiasme van de NA’s werkt aanstekelijk en blijf onthouden dat over smaak niet te twisten valt.

Mijn vriendin is inmiddels ook wel geinteresseerder geraakt en ik krijg vaak een telefoon onder de snufferd geduwd met een mooi damesmodelletje, alleen maar leuk toch! Ze heeft dan ook 2 hele leuke horloges, waar ik zelfs wel een beetje jaloers op ben 🫣.

Anyways, gezien mijn trackrecord van 364 dagen bezoek in een jaar, kan ik concluderen dat ik het een fijn forum vind om te bezoeken en ik geniet van de mooie foto’s, het enthousiasme, (doorgaans positieve) reacties op elkaar en wellicht bekroon ik mijn lidmaatschap volgend jaar wel met een mooi HFLE horloge.

En uiteraard om af te sluiten nog een fotootje van de horloges die wij thuis rouleren.

Tot snel,

Niels

106 likes

Ja het is een gevaarlijk virus!
Die Omega is trouwens prachtig! :grinning:

1 like

Al een heerlijke collectie zo :ok_hand:

Voor de horloge virus komt er waarschijnlijk nooit een vaccin vrees ik. :+1: :rofl:

2 likes

Leuk geschreven, op naar een grote verzameling!

Ben ik toch benieuwd wat voor bijzondere dag die ene zonder HF was… :joy:

1 like

Leuk toch.
Wat mij vooral opviel is dat mijn smaak enorm veranderd is in korte tijd.

:+1:t2: Vind vooral dat oudje uit de la heel leuk…

1 like

hele mooie seamaster!

1 like

Mooie chrono en omega natuurlijk

1 like

Recidivist :rofl: Gefeliciteerd met je jubileum, ga zo door!

1 like

Op naar de 12,5 jaar! :smile:

1 like

Niels ,een leuke evaluatie van je eerste jaar :grinning:je roulatiecollectie ziet er prima uit en natuurlijk een vriendin die ook meedoet… tja een betere opstart naar vervolg jaren kun je niet hebben lijkt me …succes en plezier op het forum ! :+1:

Gezien de ervaringen hier op het forum is het ook een kostbaar virus :blush:

1 like

Samen een beetje die insta pagina’s bezoeken heeft inderdaad wel wat.

Ik heb hetzelfde, ik slinger echt alle kanten op. Van Boldr naar Rolex, van Zodiac naar Zenith, alle merken hebben wel een topper er tussen zitten.

1 like

Haha ik dacht hetzelfde, zal wel die ene dag zijn geweest dat m’n vriendin mij afleidde :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wel jammer dat je nu weer een jaar je best moet doen om TL-2 te worden :clown_face:

1 like

Leuk om te lezen Niels, mooie collectie heb je zo en dat zijn wel leuke statistieken :grin:
Veel plezier hier nog op het forum :+1:

Leuk verhaal Niels. Mooie collectie samen :+1:t2: