Gisteren 1 jaar lid van de deze tikkende/shwooshende bende. Tijd om de even te inventariseren. En dan kom je tot de conclusie WTF. Als dit maar niet erger word.
Voordat ik door de ballotage commissie als geschikt bevonden werd had ik al mijn Omega SMPC. Maar wel via tips en meelezen op HF besloten dat dit mijn eerste automaat moest worden. Ben overigens nog aan het twijfelen wie er naast de mods in die commissie zitten. Heb uiteraard wel mn vermoedens.
Hier begon het mee. Mijn toolwatch gaat zelden af alleen tijdens het werken.
Doorgeef materiaal…
Toen dacht ik, maar ook iets wat de tand des tijds heeft doorstaan. Klein beetje polsen op het forum en tadada.
De connie met linnen plaat op een zacht bruin bandje. @Lieuwedv thanks kerel.
En links daarvan Pie pan.
Die had wel wat liefde en andere onderdelen nodig.
De jacht op het passende kaliber en wijzers begon. Paar weken later alles in huis. En opgestuurd naar Lieuwe. Hij had nog een glas wat erbij hoorde.
Ander bandje erbij en klaar. Maar 3x omega op een rij, ik was al aan het kijken voor een mooie Rolex.
Maar toen sneuvelde het horloge van mijn vrouw.
Eerst maar eens kijken wat ze wilde als vervanging.
Daar werd ik dus niets wijzer van Dus hoppa naar Amsterdam en deze mee naar huis genomen.
Ze is er nog steeds blij mee.
Toen wilde ik er ook 1 voor mezelf. De AD gebeld en je raad het al. Natuurlijk meneer, die ligt hier gewoon met korting of ik er ook daytona bij wilde.
Via de grijze markt mijn eerste submariner. Full set maar niet mijn naam op de kaart. Beetje dubbel gevoel.
Paar weken later klein kansje, het horloge wat ik zo graag wilde. Ben geen fan van Jubilee dus de Batman op oyster. 2018 full set laatste jaar dat hij op Oyster gemaakt werd.
De sport set op dat moment.
Iets later de Submariner verkocht. Voor hetzelfde als de koop prijs. En mezelf met wat geluk in Juli op de lijst laten zetten.
Begin november belletje van de AD. Hij was er al. 3 maanden moeten wachten. En nu wel op naam, voelt toch een beetje speciaal.
Een nieuw topic aangemaakt. Retrun of the ex.
Dikke kudos van HF. Met name voor mijn muziek keuze. Hier is de plaat nog een keer…
Nu bijna een half jaar de mijne.
De fatman Submariner blijf de naam leuk vinden Thanks @Daan010
En dit jaar mijn eerste HFLE.
Ondanks de ellende en droefheid vanwege corona moet ik toch zeggen. 1 jaar HF niet verkeerd dit.
Cheers Pauwel