1 jaar in de collectie: Christopher Ward Trident GMT (Review)

Toffe review :ok_hand:
Ik vind dit idd één van de mooiste uit hun collectie. De gezandstraalde kroon vind ik een mooi detail. Veel plezier met deze topper!

1 like

Goed verhaal, ik kan de kwaliteitsbeleving alleen maar onderschrijven. Heb kerst december 2016 mijn vintage Trident gekocht, en sinds die tijd eigenlijk nooit gedacht van “deze zou wel weg mogen”, gewoon een tophorloge dat heel veel banden kan hebben, zie dat jij ook vaak wisselt. Begin dit jaar via een forumlid een stalen band kunnen kopen voor een acceptabel bedrag, nu de hele set compleet. Enkele plaatjes:

Wordt tijd voor een Chr. Ward only topic :wink:

Gr Marc

8 likes

Ik heb sinds de aankoop van de GMT altijd wel met een schuin oog naar de Trident Vintage gekeken, maar dan de 38mm. Vindt hem prachtig op bruin leer en de bracelet! En dat Christopher Ward only topic gaat er gewoon komen :slightly_smiling_face:

1 like

Mooi horloge en goede review! Goede plaatjes is altijd leuk en je bevindingen neem ik direct aan.
Ik heb ook een oogje op de Trident en lees over de kwaliteit en afwerking alleen maar positieve dingen. De lume heb ik ook al vaker gelezen dat die wat tegenvalt t.o.v. andere duikerts.

Ik zou ook de vintage in 38mm best erbij willen en komt dat ook misschien nog.

In ieder geval nog veel plezier van dit horloge, het is een mooi exemplaar en wat mij betreft de juiste maat.

1 like

Zowel op dit model als op de Trident hebben ze de font op de bezel echt precies goed

1 like