Welkom op het forum en veel plezier hier maar dat heb je wel heb ik gelezen!!
Welkom hier
Hoi Robert! Fijn om nadere kennismaking te krijgen! Ik zit even lang op het forum en ben ook pas een jaar bezig met horloges. Ik zag je al diverse keren voorbij komen.
Hoe ver ben je met grotere gereedschap aanschaf? Microscoop, Elma, timegrapher, Triebniet?
In ieder geval veel succes hier!
Welkom Robert! En heerlijke andere hobby’s! Ik sluit me graag aan bij lekker eten, speciaalbier, whisky en rode wijn . Favoriet biertje en/of whisky(streek)?
Van harte welkom Robert!
Ik hoor een hoop goeds: bier, wijn en whisky
Welkom Robert, leuke introductie heb je gemaakt. Heel vervelend die aandoening, maar jij bent een man die van iets negatiefs toch iets positiefs weet te maken. We hebben natuurlijk al eerder contact gehad, maar leuk om wat meer van je te weten. Nu is het mij ook duidelijk hoe je die platenspeler weer top hebt weten te maken.
En zoals ik lees weet jij goed te genieten van de geneugten des levens . Ik las dat jij een voorliefde hebt van Seiko’s, nou daar heb ik er ook een paar van liggen
.
Weet je dat Casio ook hele leuke horloges heeft, vooral als ze een beetje gemod zijn
Hoi Robert, leuke intro en mooie hobbies, en dan woon je ook nog in de mooiste provincie van Nederland
Welkom op HF Robert en veel plezier gewenst, mooi dat je ook zo handig bent met horloges👍🏻
Welkom Robert!
Hear hear
Alsnog een late welkom, Robert
Alsnog welkom Robert. Veel plezier hier op HF.
Welkom Robert
Bedankt voor de vele reacties!
Ik werk - afhankelijk van lichamelijke toestand - 1 á 2 dagdelen in de week. Ik ben 100% afgekeurd (vind ik altijd zo’n rotwoord want betekent niet dat ik niks kan…) dus valt onder vrijwilligerswerk. Ik blijf het eigenwijs ‘werk’ noemen, anders voelt het alsof het er niet toe doet…en dat doet het wel degelijk.
Elk nadeel heeft z’n voordeel, in dat opzicht doe ik nu dingen waar ik anders nooit de mogelijkheid toe zou hebben gehad.
Daar heb ik zeker wel een affectie mee, prachtig merk waar ook voor oudere modellen nog veel voor te krijgen is!
Leuke term.
Zeker weten, bedankt!
Ik heb een loepbril, kleine schroevendraaiers, ultrasoon, polijst benodigdheden, pinsetten, olieën, blaasbalgje, glazenpers, maar nog geen timegrapher of microscoop. Die staan op mijn verlanglijstje. Triebniet en Elma moest ik even Googlen, maar dat is ook interessant…
Jazeker!
Bier heb ik een duidelijke favoriet:
Met de whisky wissel ik af tussen deze 4 flessen:
Toch een lichte voorkeur voor turf-achtige whisky.
Ja ik meende dat jij er laatst één had gepost…
Alsnog welkom
Hé Robert .
Leuk om te lezen man.
Wat ik vooral in je verhaal lees, positief in het leven staan.
Allemaal halfvolle glazen, géén halflege.
Geniet van je tijd hier, En laat ons genieten van jouw tijd.
Welkom
Welkom dan maar, al heb ik jouw naam al vaak voorbij zien komen. Goed, dat je ondanks je aandoening gewoon doorgaat en een leuke en zinvolle tijdsbesteding hebt gevonden. Ook knap hoe het je in korte tijd is gelukt om te leren je eigen horloge te servicen.
Dan wil deze nieuweling jou graag welkom heten bij de club.
Heerlijke keuzes! Rochefort altijd goed en Islay whisky’s hebben ook hier de voorkeur
Van harte welkom!