1 jaar samen met de Sea-Dweller Deepsea 🄳

Ook mooi! Laatst paste ik hem ook nog even… maar voor mij persoonlijk was en is zwart de prima keuze :sunglasses:

Maar zoals je aangeeft is het een kwestie van persoonlijke smaak en beide dikke toppers :ok_hand:t3:

1 like

Gefeliciteerd man, vet horloge, maar voor mij toch iets te vet. :slight_smile:

1 like

Blijft mooi. :+1:t2::muscle:t2: Gefeliciteerd en nu champagne :champagne:.

1 like

Ik ben fan, wat een stoer ding is het toch. Dat je er nog maar lang van mag genieten. Hiep hiep hoera :partying_face:

1 like

Draag je hem ook afwisselend links en rechts of laat je gewoon al je mouwen op maat maken?

Tof horloge en snap dat gezeur op de afmeting nooit zo, hoort er helemaal bij.

1 like

Prachtig horloge en heel mooie foto’s!

1 like

gefeliciteerd !

1 like

In mijn beleving moet je dit soort volk geen aandacht geven. Zijn reactie dichtvlaggen en klaar… leuke post er onder ter opschoning van die avatar en klaar!

Maar verder ben ik het helemaal met je eens :facepunch:t3:

1 like

Erg leuk!
Toevallig afgelopen donderdag in Den Bosch bij schaap dezelfde gepast omdat ie ā€˜gewoon’ op voorraad lag.

Kon hem nog redelijk hebben qua maat.
Ding is groot maar zonder onder een T-shirt is het prima te doen.

Helaas niet gedaan omdat m’n vrouw boos deed.
Maar, tof ding :partying_face:
Congrats met je anniversary

2 likes

Gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum :+1:

1 like

Thenks iedereen, na ja op die ene knurft na dan, voor alle leuke reacties :smiley: ā€œWeā€ hebben een leuke thuis studiedag gehad :partying_face:

Goed weekend to you all :ok_hand:t3:

Vraagje @lasteraar jou DD is welke maat :thinking: Heb in Den Bosch al verschillende maten en uitvoeringen geprobeerd.

2 likes

Tof man :ok_hand:

Prachtige foto’s uiteraard :+1:

1 like

Dat kan een amoebe niet,

Oh ja een amoebe: of amoeboĆÆde is een type van organismen, meest eencellige eukaryoten, die van vorm kunnen veranderen door het uitsteken en intrekken van pseudopodia. Het eencellige organisme kan vrij leven of als parasiet in bijvoorbeeld de mens.

šŸ¤·šŸ»

1 like

Gefeliciteerd, mooie foto’s ook!:ok_hand:

1 like

Heel mooi MannetjeMar. :+1:
Foto’s :ok_hand:
Zwaar ding, maar met die band een makkie om te dragen.
Mijn voor de SD43 ingeruild. Kan niet alles hebben…

2 likes

Mooie foto’s en geniet van je klok.

1 like

Mooie dikke klok.

Hele mooie plaatjes!!

1 like

Gefeliciteerd Marco met deze geweldenaar!!:partying_face: Erg leuk om te zien dat het horlogevirus echt in jou DNA zit!:smiley:

Zoals gewoonlijk weer schitterende foto’s en echt een genot om na te kijken. Blijf hem in goede gezondheid dragen want dat verdiend deze dikke kanjer(duiker):ok_hand:

Binnenkort ga ik de James Cameron passen en dan waarschijnlijk ook meteen aanschaffen. Dan maar eens nadat ik JC variant hebt aangeschaft een mooie foto rapportage maken samen met joušŸ˜Ž

Goed weekend topper!:beers:

1 like

Whut?
En nu maak je biefstuk van dr paard?

Sinds wanneer moet jij dat overleggen? :joy:

1 like

Prachtige foto’s zeg… nondenju…

2 likes