1 jaar samen met de Sea-Dweller Deepsea 🥳

Hoi forumleden :smiley:

Vandaag vier ik een klein bescheiden feestje :sweat_smile: Vorig jaar, 6 augustus 2020, kreeg ik een telefoontje vanuit S&C Den Bosch dat ik mijn “duikertje” op kon komen halen…. Nu…

:joy:

Maar de foto liefhebbers onder ons weten dat er zo meteen weer wat mooie en verse plaatsjes langs gaan komen :sunglasses:

Ik weet dat de Sea-Dweller Deepsea met referentie 126660 bij slechts een select groepje geliefd is en dat het merendeel hem niet te hachelen vindt omdat ze hem te groot en te dik vinden! Maar gelet op het feit dat ik niet zoveel geef om wat anderen er van vinden start ik geen topic om die discussie aan te zwengelen :slight_smile:

Vorig jaar kan ik me nog goed herinneren dat ik gebeld werd. Ik kwam van de Hema gelopen waar ik een diepte investering had gedaan; € 0,75 stuk geslagen op pedaalemmerzakjes voor in de badkamer. Gelukkig was ik bijna thuis en kon dus meteen doorstomen naar Den Bosch. Aldaar :heart_eyes: Nog een leuke anekdote: Toen ik we naar de kassa liepen vroeg ik doodserieus wat het horloge eigenlijk koste… de blik die ik toen kreeg was en is nog steeds GOUD waard :sweat_smile: We hebben er nog vaak kostelijk om gelachen!

Tot op de dag van vandaag heb ik geen spijt van de aanschaf van deze big boy. En ja hij is big! Zeker toen ik een half jaar geleden mijn BLRO aanschafte viel het op… Alhoewel ik eerder dacht: tjee dit ding is wel echt ini mini (de BLRO) Redelijk recent heb ik de nieuwe Sub aangeschaft en die vindt ik qua looks dan weer beter vergelijkbaar met de Deepsea. En ja dat is duidelijk de vriendelijkst dragende van de twee. No doubt about that! Maar dat sommige hem gedurende de dag af doen… ja dat snap ik dan weer niet. Ik vindt het een heerlijk en technisch mooi horloge… enige nadeel wat ik kan benoemen is de Glidelock. Huh zie ik je denken… JA DE GLIDELOCK! Waarom? Hierom: omdat ik tijdens het schoonmaken nog wel eens tegen de binnenzijde van die Glidelock duw / aanraak en dan “valt” hij open :joy:

Plaatjes dan maar :point_down:

Einde plaatjes :see_no_evil:

Hoop dat jullie het leuk vonden… als je vragen hebt over de Deepsea in relatie tot de Sub bv dan lees ik het graag hieronder.

Groet en maak er sowieso een feestje van :partying_face:
MannetjeMar.

82 likes

Ik hou het meestal minder lang vol met dikkertjes.

Gefeliciteerd tho!

3 likes

Nog mooier, na die “wat kost het eigenlijk” bij het afrekenen een zak met kleingeld pakken…

Één euro, twee, drie, drie twintig, drie veertig…

1 like

Gefeliciteerd met jullie verjaardag.
Ja het is wel een toppertje natuurlijk. :birthday:

1 like

Van harte en die glidelock is natuurlijk wat ze bij alle duikers moeten doen.

1 like

Gefeliciteerd met je 1 jarige jubileum. :tada::tada:

1 like

Gefeliciteerd…. Mij te groot en te dik!

Waarom niet meteen een topic: Deepsea vs New Sub vs GMT….

Denk een heleboel mensen zouden dat wel leuk vinden…. En met name de afmetingen (lug to lug) en gewicht….

Ook al komen ze voor mij (nog) niet in vrage…. Ik zou het wel leuk vinden als je ze zou willen vergelijken! En veel plaatjes natuurlijk ook​:wink::wink:

3 likes

Heb ik aan gedacht… maar vond het even de Deepsea verjaardag :slight_smile: Wat je voorstelt heb ik voor over een paar weken op de planning staan als ik vakantie heb :sunglasses:

3 likes

Fantastische foto’s Marco.
Kerel de SD43 is mij al te lomp soms.
Fielesteerd met t jubileum!
Nu nog ff een wristshot van alle 3 :upside_down_face:

1 like

Van harte gefeliciteerd :partying_face: :partying_face: :partying_face: en op naar het tweede jaar.

1 like

Ik snap jou.
Bak met centen en dus wel fijn dat je dan ook echt iets om de pols kan slingeren .
Al dat te dure aaibare op safe dragend spul is mooi, klopt…
Maar dit is gewoon gaaf!

2 likes

Lekker foto’s weer zeg :star_struck:

1 like

Daar sluit ik me graag bij aan, prachtige foto’s :ok_hand:

1 like

Van harte :smiley:

3 likes

:joy::joy::joy: Super leuke en toepasselijke foto dit :ok_hand:t3:

3 likes

Aan de foto’s zal het in elk geval niet liggen!
Mooi hoor :ok_hand:

Draag je hem eigenlijk wel want hij ziet er nog zo onberispelijk uit na een jaar

1 like

Jazeker wordt hij gedragen! Laatste half jaar wel in roulatie met de rest van mijn horloges! Maar ik ben er wel zuinig op… eerlijk is eerlijk; en ik heb een kantoorbaan, geen kids en geen huisdieren wat misschien ook scheelt :joy:

De aanduiding bij verkopers over de staat van het horloge vind ik ook altijd een leuke… wat bij de ene nieuwstaat is is bij de andere enigszins twijfelachtig :joy:

2 likes

Leuk topic Marco! Topcollectie heb je. Het idee van @LUWE om je Rolexen eens langs mekaar te leggen en te reviewen kan mij ook wel smaken. Ik kijk er naar uit!

2 likes

Mooi horloge.

Het heb mij altijd verwonderd wat een dikke plak saffier er in zo’n klokkie zit. Erg cool.

1 like

Proficiat met jullie 1 jarig samenzijn :grin:

Heb hem laatst ook gepast en was onder de indruk. Vond de JC net iets mooier vanwege de kleur, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

5 likes