1 x raden

Mark,

Daar zal toch vast wel een goede oplossing voor komen, bij zo’n horloge, niet?
Veel succes morgen bij de Sales & Marketing Director. Ik zou niet graag in zijn schoenen staan;).

Groeten, Tom Vreeken.

Glaasje op…laat je krassen!!:frowning:
wat een prutsers.

Wat ongelooflijk (vervelend)!!

Is echt een mooie klok, maar zo is de lol er snel af. Nog 1 keer volhouden, komt goed!

Sjoerd

Schandalig! Ik zou er twee dagen vrij voor nemen. Een afspraak maken en het horloge bij ze afleveren. Geld terug of een volledig nieuwe exemplaar (als je dat nog zou willen…)

Geld terug eisen en nooit meer een Moser Monard!

Tja… daar sta je dan, met je felbegeerde horloge, incl dikke vette kras in je handen…
Ik begrijp de reacties in de categorie “schandalig. geld terug eisen” en eerlijk gezegd ben ik daar ook wel dicht bij in de buurt geweest.

Echter; enkele redenen om me niet zo op te stellen.

De belangrijkste is dat ik niet over een nacht ijs gegaan ben om dit horloge aan te schaffen. Het was nu eenmaal mijn eerste keus - gegeven het budget - en is dat nog steeds. Ik WIL dus eigenlijk m’n geld niet terug, ik wil gewoon een goeie, mooie Monard zonder krassen !!

De tweede is dat een dergelijke weinig cooperatieve houding in mijn ervaring niet de beste resultaten scoort.

Als laatste moet gezegd worden dat Moser een nieuwe, kleine club is. Groeistuipen niet vreemd. Vergelijk 't met FP Journe van enkele jaren geleden. Er is menig FP Journe ook meerdere malen terug gegaan naar de fabriek (pardon: manufacture). Is natuurlijk een beetje slappe smoes, maar het punt is: alle begin is moeilijk, ook voor Moser.

Ik heb vandaag met de sales/marketing director van Moser gesproken.
Ik heb 'm het volgende voorstel gedaan;

  • ik stuur de klok terug
  • Bij Moser stoppen ze het uurwerk in een nieuwe kast, of ze ruilen het horloge compleet om (mij om het even)
  • Na persoonlijke inspectie door deze meneer Zimmermann wordt de klok weer naar mij terug gestuurd.
  • Als ik na ontvangst bij inspectie ook maar [b]iets[/b] abnormaals aantref (stof op wijzerplaat, ontbrekende tanden, krassen, whatever), dan breng ik 'm terug naar de dealer voor een full refund.

Maarrr… Waar ik natuurlijk op hoop, is dat ik over een paar weken eindelijk een perfect werkende Moser in schitterende krasvrije kast om de pols heb :slight_smile:

Misschien ben ik naief, maar ik denk dat 't allemaal nog goed gaat komen (tu)

Wordt dus vervolgd…

Groet
Mark

Goeie opstelling, hoop voor je dat het goedkomt. En ook bewonderingswaardig dat je een jonge fabrikant blijft steunen. Want ondanks alles, tis wel een beauty !

Mark,

Het is mijn dagelijkse werk om met ontevreden klanten om te gaan. Je kan beter een duidelijke, heldere stelling innemen en vooral beleefd blijven. Hoe boos je ook bent! Zo kan je een betere discussie voeren. Bij het uitblijven van goede medewerking kunnen de zwaarden altijd nog getrokken worden.

Zoals ik eerder schreef is het een niet goed te praten fout. Als zij een respectabel bedrijf zijn, zullen zij er alles aan doen om jou tevreden te stellen.
En ondanks dat je in de media veel hoort over bedrijven met een waardeloze service afdeling, zijn er ook genoeg bedrijven die er wel zeer serieus mee omgaan.

Groet en sterkte met de hele situatie. Laten we hopen dat we binnenkort een bericht krijgen van een zeer tevreden en blije Mark met een perfect horloge!

Paul
Leeuwarden

ik hoop met jou dat het goed gaat komen en je kunt gaan genieten van die schitterende Moser :slight_smile:

Groet,
Arno.

Is er al nieuws?

Nee - zat er toevallig laatst aan te denken dat ik de heren bij Moser 'ns moet bellen. Het is inmiddels weer een week of 4 stil.

Uiteraard hou ik jullie op de hoogte.

groet
Mark

Erg zonde, ik ben ook wel benieuwd naar het nieuws!

Heb gesproken & gemailed met Moser.
Volgens Moser is het horloge inmiddels voorzien van een andere kast. De horlogemaker heeft 't momenteel onder z’n hoede voor inspectie / afregelen.
Men verwacht uiterlijk begin volgende maand het horloge terug te kunnen sturen.

Ik wacht in spanning af… de loupe staat klaar!

Groet
Mark

Wow MArk ik heb respect voor je geduld. Mijn Hamilton is afgelopen zaterdag terug gegaan. Ik hoop hem binnen 4 weken terug te hebben maar ik mis hem nu al.