1 x raden

… welk horloge ik ZO terug kreeg na reparatie nr 2…

::o

groet
Mark

Aaargh!!! ik durf niet te raden maar de aanblik hiervan is verschrikkelijk.

Ik vrees dat het geen “brietling”, na “reparatie” door Lucien is…

Groeten,

Martin

Bah, dat is een hele nare kras!

Is het een kras of een haar?
Nee, wat voor een haar is het :slight_smile:

Die Moser??? Dat is echt schandalig!!

En we hebben een winnaar…

Dit is hoe hij eruit zag voor de reparatie:

Ik heb vandaag de “sales & marketing director” van Moser getracht te bellen - heb 't wel een beetje gehad zo langzamerhand. Was vandaag afwezig, maar maandag praten we even bij :X

groet
Mark

Inderdaad het is de Moser volgens mij. Dit kan echt niet hoor. Ik zou nu echt helemaal los gaan op deze amateurs. Wat een bummer Mark. Dit moet echt goed worden opgelost

ik dacht direct aan de Moser, na je eerdere berhalen kon het haast niet anders dan dat er wel weer iets me zou zijn. Toch maar een VC :stuck_out_tongue:

Ohhh wat zonde zeg! Ik kan mij een klein beetje voorstellen hoe jij je nu voelt. Succes maandag, wanneer je de betreffende man spreekt.

Groeten, Gerwin

Dit kan toch echt niet… omgelooflijk wat een dikke pech.
Voor mij was de kous af met Moser.

Dat is een hele, hele, hele nare kras. Vooral omdat hij over een ‘scherpe’ rand heen gaat. De groef in de rand is eigenlijk niet echt weg te halen zodat hij weer als nieuw is.

Dat is goed zuur zeg!

Als hij al voor de 2e keer ter reparatie wordt aangeboden, dan zorg je toch dat hij smetteloos teruggestuurd wordt zou je zeggen. Erg frustrerend, dat soort laksheid en zeer slechte reklame…

Wat een stelletje klungels.
Hebben ze een leerling op je horloge gezet…
Dit kan echt niet!

Auw! Dit is wel heel erg balen zeg! Dat mag toch niet gebeuren bij zo’n gerenommeerd merk. Ik voel met je mee. Sterkte.

De beschadiging is echt erg zonde. Dit krijgen ze denk ik niet meer mooi hersteld.
Dat mag niet gebeuren bij zulke reparaties, maar daar is iedereen het wel over eens.

Paul
Leeuwarden

Hoi Mark, ik hoefde niet te raden…maar wat een teleurstelling, opnieuw. Dit verwacht je niet op dit niveau van de hautehorlogerie…
maar dat was de vorige keer ook al het commentaar van vele forummers.

Ik hoop dat je maandag tot een goede oplossing komt!!

Groet Arno.

Ja, dat was direct mijn eerste gedachte…die Moser.

Dat zoiets gebeurt…ok…grote fout. Maar 'm dan vervolgens zo retourneren aan jou. Schandelijk!

Dat is balen, heel erg jammer voor je.

Hopelijk kan het nog goed worden opgelost.

Mijn beste,

Man, man, man, wat een miserie. Het zit je wederom niet mee.
Ik wens je derhalve veel succes om dit horloge te doen worden tot wat het behoort te zijn.

Geef niet op want;
‘wat echt de moeite waard is, is ook veel moeite waard‘.

En onthoud: ’niets is verloren, niets is te vergeefs, het komt allemaal goed‘.:wink:

Orologio Signaturis Temporis