10 jaar clean & sober: 2x NA

Dit. Enorm veel respect dat dit je gelukt is, maar nog meer respect voor je vrouw die door deze storm bij je gebleven is en het gezin tijdens je verslaving en herstel gedragen heeft.
Dit is echt kostbaar kerel. Mooier wordt het niet.

Prachtige GS, geniet ervan. Dat heb je verdiend :partying_face::partying_face:

6 likes

Mooi verhaal. Bedankt om dit dan ook te delen.

Ik wens je oprecht veel plezier met de nieuwe GS en in het bijzonder met je liefhebbend gezin!

Succes en respect!

1 like

Respect en dank voor het delen. Geniet van de mooie aanwinsten. Tijd is kostbaar.

1 like

Tsjonge, wat een verhaal.
Ik ben blij dat ik nooit zo’n sterke verslaving heb gehad. Op mijn 17e gestopt met drinken en op mijn 30e gestopt met roken, thats it.
Succes Reinier, en hou vooral vol :+1:.

2 likes

Respect voor je doorzettingsvermogen en vechtlust voor het allerbelangrijkste in het leven. En ook een diepe buiging voor je vrouw. :muscle:
De horloges zijn ook mooi :wink:

2 likes

Proficiat man!

Eigenlijk 3x NA dus😉

Hele mooie mijlpaal en twee toffe horloges👌🏼

Geniet ervan :sunglasses:

Ennuh, keep coming back :pray:t2:

Hug,
Een fellow

2 likes

Prachtige mijlpaal en dat verdient respect voor jouw complete gezin!
Deze 2 heerlijke NA’s doen je herinneren aan alles wat jullie samen en jijzelf hebben overwonnen.

Hier mogen jij en je gezin trots op zijn. Draag ze met trots en wees er zuinig op.

1 like

Respect kerel!

thanks-bow

Geniet van je mooie NA’s en gezin in goede gezondheid!

2 likes

:point_up_2:goed gezegd @Nash . Zo waar

Hahaha, inderdaad. Ik las mijn topictitel en dacht ook, dat heeft zo moeten zijn. NA is the way, my way. Just For Today :pray:t4:

2 likes

Respect voor wat je hebt bereikt en voor het delen! Geniet van al het moois en je prachtige horloges :muscle:t3:

1 like

Hey @Weppenzeiler
Fuck man wat knap kerel! Daar mag je echt trots op zijn!
Van harte met deze prachtige horloges.
leonardo-dicaprio-clap

1 like

:point_up:t4:eens met bovenstaande!!!

Hulde man

1 like

Alleen maar respect voor je openheid en van harte met je nieuwe aankopen :sunglasses:

1 like

Wat een mooi verhaal en top om te horen dat je er zo goed bovenop bent gekomen, helemaal de heftigheid van die verslavingen. En wat een topvrouw ! Die verdient ook een horloge :wink:

1 like

Zeer terecht! :muscle:t2: Mooie aanwinsten ook om deze mijlpaal luister bij te zetten! :ok_hand:t2:

1 like

twee mooie horloges,
tevens ook een boei voor als je in een dipje zit, een herinnering aan dit moment, een teken om vol te houden :ok_hand:
maar het beste teken is nog steeds je gezin :+1:

1 like

Gefeliciteerd en goed dat het je gelukt is.

1 like

Goed bezig! Gefelicteerd met de aankopen en houd vol.

1 like

Gefeliciteerd, iets waar je heel trots op mag zijn, ik ben zelfs trots op je en ik ken je maar een beetje.

Je hebt goed gekozen, er zijn er maar weinig die dit kunnen.

Het beste voor jou en je naasten :smile:

1 like