10 jaar HF lid! (Nja, bijna dan)

Goh tijd gaat snel. Ik besef me net dat ik dit jaar 10 jaar lid ben! Veel horloges hebben de revue gepasseerd. Ik ben zeer tevreden met de kennis die ik hier heb opgedaan in die 10 jaar. Dus bedankt allen!!:+1::clap: ik vermaak me nog steeds met de relletjes, mooie collecties, de mancheteknopen met uurwerkjes en horloges die ik van jullie heb mogen overnemen en aan jullie heb mogen verkopen. Op naar de volgende 10 jaar!!

Edit: Dit waren toch wel de twee toppers in die jaren!

Fijn weekend!

40 likes

Gefeliciteerd!:wink:

1 like

Gefeliciteerd :+1::+1::+1::grinning:

1 like

Gefeliciteerd! Tracteer jezelf dan maar op n nieuw horloge :stuck_out_tongue_winking_eye::tada::beers::watch:

2 likes

Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren van voorspoedige horlogerie gewenst!!!:+1:

Give us a state of the collection😁

Voor de één 10 jaar, de ander 10 minuten… Vanmiddag geregistreerd! Gefeliciteerd!

4 likes

@Bassert Welkom! Had je jezelf al geintroduceerd? We zijn dol op plaatjes en verhaaltjes.

Edit sorry, ik zie net je melding. :+1::+1:

Vast wel,10 jaar geleden :rofl:

Bedankt! Zal ik zeker doen…ben hard aan het sparen…

Mijn beste,

Goed hoor!!
En nu op naar de volgende 10 jaar!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Proficiat! Maaruh… Heb je eerst onder een andere naam gepost dan? Ik ken je helemaal niet (kan ook aan mij liggen, niet meer zo actief de laatste jaren).

Thanks Eddy! Miss wel, ik ben ook een tijdje niet zo actief geweest…Ik kan een jaar of 3 geleden wel een andere naam hebben aangenomen…geen idee meer welke haha

En nog niet failliet?

Gefeliciteerd in ieder geval en nog vele jaren toegewenst.

1 like

The president: je hebt een respectabele straf van dienst. Gefeliciteerd met dit jubileum!

1 like

Gefeliciteerd :grin:

1 like

Haha ik zag je al verschijnen daar, idd!

Dat wordt tracteren!
Doe mij maar een appelflap, niet opwarmen aub

1 like

Sorry, moet staat van dienst zijn, uiteraard. Auto correctie op het tablet. Stom ding ook.

2 likes

wat zijn dat voor dingen?

Maar: bijna gefeliciteerd met je bijna 10-jarig jubileum…

1 like

Gefeliciteerd :blush::+1:

1 like