10 Jaar Liefde – Gouden Deal voor een Cartier Panthère?

Wat zou het uit eindelijk uitmaken het is toch een kroonjaar.

12.5jaar is wat mij betreft net zo bijzonder als 10…

Bovendien kan er in 2.5jaar van alles gebeuren en leef ik in het nu…

1 like

Prachtig jubileum, ik lees dat jullie ook kinderen hebben wat als de oudste 16 jaar word ? Of word dat te gek ? ( geintje )

Waarom dan wachten, en niet nu gelijk geven? Anyway, ieder zijn ding, veel plezier met geven.

Het is een gouden Panthère. Mijn vrouw vindt dat verhaal genoeg. En het liefste quartz. Vrouwen zijn namelijk geen emotionele kopers, de meesten hebben een pragmatische voorkeur voor superieure technologie die het gewoon altijd doet. Mannen, daarentegen, die verzonnen allemaal onzinnig drama en emoties bij een veerton. Heel vreemd.

Ik vind dat TS zelf uit mag maken welke jaren voor hem belangrijk zijn.

Die tic van die 12,5 en 25 heb ik ook nog nooit begrepen. Mooie ronde decennia, die zijn leuk.

8 likes

[quote=“Fate_Amenable_To_Change, post:25, topic:562302”]
Mannen, daarentegen, die verzonnen allemaal onzinnig drama en emoties bij een veerton
[/quote]. :laughing::laughing:dat is wel zo ja

1 like

Mooi horloge en hoewel ik pas een panthere aan mijn vriendin cadeau heb gedaan vind ik het nog steeds veel geld voor wat je krijgt.

Daar heb je veel andere dingen voor.

Persoonlijk zou ik dan eerder voor een stalen met diamanten bezel gaan, goedkoper en nieuw.

1 like

Ik ben blij dat jij weet hoe het leven in elkaar zit, dankjewel voor deze wijze les. We hebben er allemaal weer zeer veel van geleerd.:wink:
Echter het gaat hier niet over “de vrouw als koper van een horloge”. Het gaat hier om wat een geschenk kan vertellen en betekenen. Daar heb ik mijn mening over gegeven, zoals gevraagd. :grin:
Voor dit bedrag zou ik veel andere zaken kunnen bedenken, ook niet horloge gerelateerd.
(Na pak weg een maandje stopt het batterijtje en dan begint het gelazer: “schat, houd je echt wel van mij?” Maar zeker, dit is superieure techniek lieverd!)
Maar goed, ik geef dit relatieadvies met een.disclaimer. :rofl:

1 like

Die Cartier quartz doet het erg lang op een batterij kan ik je uit ervaring vertellen. De meeste vrouwen willen nu eenmaal niet aan kronen hoeven te draaien, die willen gewoon zorgeloos dragen wat ze mooi vinden. Zeker wanneer ze vinden dat zij er goed uitzien met het object in kwestie.

Een cadeau is voor degene die het ontvangt. ik maak er dan ook altijd een punt van om alleen iets te geven wat naadloos aansluit op de ontvanger, in plaats van door te drammen over wat ik zou willen vertellen.

In het geval van mijn vrouw is een gouden Panthère het enige horloge ooit wat er voor zorgde dat ze bij me kwam, zonder aansporing of input van mij, en zei “hee, als ik nou x, y, en z verkoop, kom ik dan in de buurt van zo’n Panthère?”

En ik ga er ook even vanuit dat als TS een Panthère van 12K weg kan geven dat die vakantie naar Kotor ook al betaald is.

2 likes

Zuunig advies ook nog eens :sweat_smile:

2 likes

Goede communicatie en terdege begrijpen wie je publiek is zijn wel de sleutels van een lange en plezante relatie. Ik geef toe dat ik het gevoel kreeg dat de vrouw van @laurentiuss net zo’n zuunige Zeeuw is als @laurentiuss zelf.

Als halve Zeeuw moet ik ook even slikken vooraleer ik 12,5K over de toonbank schuif voor een horloge, maar da’s niet omdat ik zuunig ben. Eerder omdat ik een arme donder ben die ook maar van loonstrook naar loonstrook leeft. :wink:

3 likes

Een heel persoonlijk idee dat je een mooi horloge wilt geven. Dan maakt het niet uit of het 10, 12,5 of 25 jaar is. Dat gevoel moet leidend zijn en blijven. Succes, natuurlijk wel benieuwd hoe het cadeau ontvangen wordt😍

Hoe kom jij er bij dat ik een “zuunige” Zeeuw ben?
Verklaar je nader hoe je daar op komt? :thinking:
Enne zuinigheid met vlijt bouwt huizen als kastelen… :joy:

1 like

Mijn aanstaande draagt alleen gouden sieraden. Dan ben je als man toch veroordeeld tot het kopen van goud, of dat nou de meest economische keuze is of niet :sweat_smile:

3 likes

Ok. Weird flex.

9 likes

Klik eens op je eigen profiel. Het staat er toch echt. @Brick was me voor.

4 likes

Zou natuurlijk kunnen dat @laurentiuss inmiddels is verhuisd en een big spencer spender is.

2 likes

a423d4f34aa2b797daab1715616b3ed3

4 likes

:rofl: :rofl:

2 likes

Hahahaha :joy::joy:

1 like

Gouden Panthere is een schot in de roos als je het mij vraagt. Mooi model, subtiel, goud… je kunt niet fout.