10 jaar om de pols review: Seiko Quarz Chronograaf

Klopt, je hebt niet geleefd als je de Kaasmarkt nooit hebt gezien. Ik moet bekennen dat ik dus niet geleefd heb. Toch eens naartoe. :slight_smile:

Maar bedankt, iedereen, voor de leuke reacties. Altijd leuk om te zien dat zoiets aardig gevonden wordt.

Probleem is wel dat ik nu in de nieuwere horloges terecht ga komen, dus of ik moet kleinere tijdsspannes gaan doen of ik moet gewoon erg lang wachten met publiceren. :fearful: Maar goed, ik heb nog een 8 jaar om de pols en een vijf jaar om de pols liggen. :sunglasses:

3 likes

Wederom met veel plezier gelezen en bekeken. :+1:
Laat de volgende tzt maar weer verschijnen.

2 likes

Ik zou een vintage Omega uit 1942 aanschaffen en dan een review maken met “75 jaar om de pols”. Er staat niet bij om welke polsen het gaat… :stuck_out_tongue:

3 likes

Heerlijk klokje, mooie foto’s en vermakelijk verhaal.
Helemaal top!
Grappig dat je constateert dat je het horloge nu niet meer zou kopen omdat je de band niet kunt verwisselen. Herkenbaar :wink:

2 likes

Prachtig verhaal! Mijn Citizen van 20 jaar heeft zoveel niet meegemaakt…2 jaar gedragen, rond barretjes en feestjes en daarna 18 jaar in een la…:joy::joy::joy:

Maar super deze review🖒😊

2 likes

Mooi verhaal!

2 likes

Leuk om te lezen. De man maakt de klok :blush:

1 like

Geweldig, wat kun jij boeiend schrijven!

2 likes

Mooi dat je zo’n trouwe Seiko als maatje hebt en dank voor weer wat inzicht in je (boeiende) leven. Het vraagt wat van iemand om de wereld zo’n blik te gunnen, hulde! :+1:

1 like

Super!!!

1 like

Gooi er een fatsoenlijk borreltje in en de verhalen worden persoonlijker en wellicht pikanter. :slight_smile:

Evengoed, wederom bedankt iedereen.

3 likes

Weerom een topverhaal, bedankt om te delen!

1 like

Geweldig leuk zo’n duurtest van 10 jaar met zulke mooie illustraties!

1 like

Kijk. Top topic, leuk verhaal en dito pics!

Kaas-cactus-only onzin genoeg maar juweeltjes als deze mogen vaker voorbij komen.

3 likes

Heerlijke review…zojuist helemaal gelezen, lekker in de tuin in de zon met een bakkie erbij :coffee:

:thumbsup:

1 like

leuke review, en gefeliciteerd nog met je zoon Lex :yum:

1 like

Leuk verhaal en zo´n " duurtest " van een horloge is ook leuk!.

2 likes

En zo wordt die Seiko van onschatbare (emotionele) waarde. Goed verhaal man. Bedankt.

1 like

Mooi verhaal om te lezen en die Seiko gaat nooit meer weg .

Dank je. En zolang ik die in leven kan houden blijft ie, daar heb je gelijk in. Ik kom er in de komende veertig jaar nog wel op terug, want ik moet nog even kijken wanneer ik de pakkingen moet vervangen voor de WR en ook de chapterring weer uitlijnen, maar het uurwerkje, daarvan ben ik benieuwd hoe lang het mee gaat gaan. :slight_smile:

2 likes