Double gefeliciteerd. Vooral mooi op de originele groene band.
Niet te geloven zoveel posts! :~ voor de volgende tienduizend iedere keer een euro in een potje?
En laten we alle Dreski tips niet vergeten, waarvan dit er weer een is! Weer een gaaf horloge. Thanks voor de tips!
Gefeliciteerd met je 10000 posten en je nieuwe aanwinst ,lekker doorgaan Andre .
En op Nato staat hij best goed hoor. Eigelijk is het inderdaad een dreskitip. Value for money.
Ben benieuwd of er nog meer worden aangeschaft op het forum.
http://s242.photobucket.com/user/dreski7/media/bulonato_zpsfe09ff53.jpg.html
Gefeliciteerd! Ik heb nu 5 posts. Is dat ook n Bulova waard? Gave klok.
Gefeliciteerd Dreski. Gave bulova. Met name die eerste nato staat em goed!
gr, HJR
Ik vin em gaaf!(tu)
Geniet ervan.
En op naar de 20,000 posts!(tu)
Groeten.
Noel.
Leuke Bulova André.
Af en toe worden we hier opgeschrikt door berichten van jou dat je er klaar mee bent. Gelukkig blijken dat altijd loze berichten te zijn.
Misschien een leuk idee om eens een ex-Dreski topic te starten. Ik heb er idd ook nog eentje in mijn kist liggen.
proficiat x2!
mooie bandenswapper deze bulova. ligt t aan mij, maar ik blijf er wel dezelfde feeling bij hebben v n vintage military watch. niet n kameleon die eerst tool, dan dressy en anders weer n casual look krijgt.
nogmaals, niks mis mee. ik twijfel om aligator erop m dressy zou maken. wat jij?
enneh, je mag de versnelling wel n tandje hoger zetten…
ik heb nog maar 106 post te gaan 
Gefeliciteerd met je 10000 posts. Nu nog een paar nuttige bijdragen en je mag ook op het verkoopgedeelte komen, hahaha. :)-D:)-D
PROFICIAT
Jur
Ik zit nog maar op 1856 (na deze)8-).
Ondanks dat paar dagen terug echter ook weer wat bij gekocht.
Wel gefeliciteerd met deze behaalde mijlpaal!:~