1001 horloges!

Lag dus niet aan mijn Apple! Hierbij dus de foto. Echt een mooi boek!

idd een aanrader ligt ook bij de slegte voor een 10,-

Heb ik ook gekocht in valkenswaard bij"boekenvoordeel"ook voor 10 euro.
staan mooie foto’s in!!

Wie is de auteur als ik vragen mag ?

samen steller is martin häuBerman
co auteurs peter braun ,Gerhard clauBen

Is vooral een mooi plaatjesboek. Verwacht geen diepgaande informatie. Maar ja, 9,99, heb je nog geen Alpha voor. :slight_smile:

Klopt. Ik heb het vanmiddag (koopzondag hier in Enschede) even gescoord bij De Slegte voor 9,99 euro. Voor die prijs laat je 't natuurlijk niet liggen, maar er staat inderdaad geen diepgravende informatie in. Voor de kenner weinig nieuws, maar wel veel leuke plaatjes.
Voor de beginnende horlogeliefhebber c.q. -verzamelaar is dit boek trouwens wel leuk.

Ik heb hem ook zien staan bij een boekenverkoop, maar zat nog te twijfelen om hem mee te nemen, heb er wel een beetje spijt van gekregen…

Bij de meeste De Slegte’ s hebben ze het boek nog.

Ik was toevallig afgelopen vrijdag ik Rotterdam en zag dit boek bij de Slegte liggen voor 9,99. Toch maar meegenomen voor de mooie foto’s. Er lag nog een hele stapel bij de ingang, zo hoog dat ik er overheen keek en pas bij het verlaten van het pand in de etalage zag dat ze dit boek verkochten (stond op de eerste plaats van hun ‘Top 10’?? Zijn er dan zoveel horloge liefhebbers??).

Groeten Tom V.

Genoeg in ieder geval voor iemand om het weer op marktplaats aan te bieden voor 20 euro…

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//antiek-kunst.marktplaats.nl/antiek-horloges/107522115-1001-polshorloges-van-1925-tot-nu.html%3Freturn%3DeJw1ys0KgzAQBOB3KehN01RbSiQUfZOoaw35JbvS0tJ3bzx4Gb4ZRgkuvlqcOxT8dhenMYUXQrcSRcGYCRF87VQyFK1ShLW3THnSYCqzeaQKNSQ1gz%2FWNSQbnoBsauuVnH3QKMNSvq3k5YySQtH0vGgGyw9cMtodlPHRMdPl6P3mIOkp1wVzzbchoN5VRnk9db8%2FV4A8gg%3D%3D%26df%3D1%26fta%3DeNpVkt1ugzAMRt8lF72O7fwa9VkQK7RDogUV2lWr%2Bu5Lwlg9hJByZIfvWG448HNOH3W7DvW9GWZVzWw9q%2BVjPx53j2EPu3beLyNDNUD%2BIJtqWPi7n6rzxJfbubv2h%2Bo4M1bj3DPmCwyrqTl1qurZpiOx6tt0c8Ok%2BdmzTiyyAu0thmAh14Fg3hNlhhtzFiGgzYxEnXPkMzOSkXbbfzdmAQpzgpG1JjMvGZiQWZBM25hZFAwjlF6QIghQAoIwgeDiaof%2FYCixQbiANVoXKGTAGFihsAHCdRIgdCA9JToIHx3IrDmFkIaUtEBhpLV368TfRiZGF0o7%2Fhk5l14q7Yii0to1PNK7Enx0ZepoRKXxVMKjlZCozBidgARxhV5ADAYLfBuZELRdw0cBKeTdeM1pymmZx6lp53roLqflM5dmTdCsDrfrte4vbffYaOo%2FN486r2%2Fa2JZDDoqsmq%2B82KlF%2FZ7vf%2BfXD2LRzh4%3D%26fta_ind%3D11

Dan heb je wel lef…, of gewoon een plaat voor je kop. Kan ook nog natuurlijk…

Of je bent commercieel aangelegd! :smiley:

Of bekijk het zo… Stel, je wilt het boek hebben. Maarrrr, je hebt geen zin om er een halve dag aan op te offeren om naar de stad te gaan, 30 Euro benzine te verstoken en 12 Euro aan parkeergeld te betalen. Dan lijkt me het toch heel gemakkelijk als hij voor zo’n 25 Euro op de mat ploft, of zie ik het nu verkeerd?

Klopt,ik ben pas weer begonnen met de horloge hobby,en vond het een erg mooi boek.
Je hebt het over een diep gaand boek? Welke zou je me aanraden,ben wel een beginner .

motoguzzi Schreef:

Klopt,ik ben pas weer begonnen met de horloge
hobby,en vond het een erg mooi boek.
Je hebt het over een diep gaand boek? Welke zou je
me aanraden,ben wel een beginner .

mark

Mijn beste,

Een absolute aanrader is het boek ‘Wristwatches / Armbanduhren / Montres bracelet’ van Gisbert L. Brunner en Christian Pfeiffer-Belli. Voor € 29,95 is dit drie-talig horlogeboek een must voor de ware horlogeliefhebber. (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Dat boek is inderdaad de moeite waard. Ik heb het nog een keer opgesnorkeld bij De Slegte voor die prijs (29,95), maar of het daar nog steeds te krijgen is…? Of het boek überhaupt nog te krijgen is…?

Paul G. Schreef:

Dat boek is inderdaad de moeite waard. Ik heb het
nog een keer opgesnorkeld bij De Slegte voor die
prijs (29,95), maar of het daar nog steeds te
krijgen is…? Of het boek überhaupt nog te
krijgen is…?

Mijn Beste,

Dit horlogeboek is nog steeds te koop. Althans afgelopen zaterdag 4 augustus gezien bij ‘Boekhandel van Delft’ te Nieuwerkerk aan de IJssel.

Mocht iemand interesse hebben dan wil ik het boek wel gaan halen. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Misschien moet je 't boek daar halen en dan een mailtje sturen naar die gozer van Marktplaats. Wellicht koopt die het van je tegen de dubbele prijs! :smiley:

Paul G. Schreef:

Misschien moet je 't boek daar halen en dan een
mailtje sturen naar die gozer van Marktplaats.
Wellicht koopt die het van je tegen de dubbele
prijs!

Mijn beste,

Ik gun het onze ECHTE horloge broeders & zusters van dit forum gaarne en daar loop ik graag een blokje extra voor om. :smiley: :smiley: :smiley: :wink:

Orologio Signaturis Temporis