1001 polshorloges van 1925 tot nu

Dit boek ligt sinds kort in de ramsj, oa bij de Slegte en de witte boekhandels,
niet echt vernieuwende informatie maar voor een tientje niet duur.

een aanrader idd … ik heb hem ook gekocht …niet heel byzonder maar zeker leuk voor de heb :wink:

Ik heb 'm in Duitsland zien liggen, ook voor 5 tot 10 euro. Maar het boek voegt imho helemaal niets toe en bevat buiten mooie plaatsje helemaal geen infomatie waar je wat aan hebt. En toen heb ik het niet gekocht.
Maar als het je om plaatjes gaat zeker een aanrader!

ik heb dit boek nu een week in huis en het is geen topper maar voor het geld zeker leuk om te hebben…€10,- bij de slegte

ik post dit even omdat ik nu al 2 keer gezien heb dat dit boek voor 1x 26,- en 1x voor zelfs 40,- op marktplaats wordt aangeboden…

10 euro is niet duur voor dit boek.

Ik heb het van de week even doorgebladerd. Het voegt inderdaad weinig toe, maar wel leuk als enkele van je eigen horloges afgebeeld staan.
Ik heb het niet gekocht omdat ik in de veronderstelling was dat het 30 euro kostte…

:d …

Mijn beste,

Ik heb het boek ook zien liggen bij de ‘Tabak & Giftshop’ in de Lusthofstraat te Rotterdam voor €10,- Doch ik heb het boek niet gekocht. Er naast lag voor € 29,95 het boek ‘Wristwatches / Armbanduhren / Montres bracelet’ van Gisbert L. Brunner en Christian Pfeiffer-Belli. Dit boek heb ik wel gekocht. Een absolute TOPPER dit drie-talig horlogeboek. (tu)

Orologio Signaturis Temporis

de andere die je noemt hebben we natuurlijk ook :wink:

Mijn beste,

Klopt, máár: “wie wat bewaard heeft wat” :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Wanneer zag je die daar liggen Tissot, en hadden ze er nog meer? Want mijn broer wil er graag een en de Lusthofstraat is bwvs om de hoek.

Henrik Schreef:

Wanneer zag je die daar liggen Tissot, en hadden
ze er nog meer? Want mijn broer wil er graag een
en de Lusthofstraat is bwvs om de hoek.

Mijn beste,

Afgelopen zaterdag 16 juni, namiddag.
Als je wilt dat ik er nog een probeer te kopen, geef me een seintje, dan ga ik er vanmiddag nog opuit.
Middels een pb geef ik je mijn telefoonnummer.

Orologio Signaturis Tempois

Dank je voor het aanbod! Maar ik heb ze gebeld, ze hebben er nog één en houden het voor me achter! Scheelt mij weer een trip naar Den Haag!

ik heb v/d week nog een ander boek bij de slegte gekocht , uit 2003
international watches uit 2003

het is een amerikaans blad 488blz vergelijkbaar met armband uhren catalogus dus met uurwerken…

maar het leuke is dat er veel andere merken in voor komen dan dat je normaal in de boeken ziet staan…

Mooi boek he :

Nummer 6 is ook aardig.

idd, waar koop je ze … ?
of bestel je ze via internet …

Vorige week zag ik er nog een paar liggen bij De Slegte.

in welke plaats … ?