1001 Polshorloges

Misschien oud nieuws, maar ik kwam dit boek tegen bij de boekenwinkel en kon hem dus niet laten liggen!

En voor €9,95 was het natuurlijk helemaal een koopje!
(ISBN 978-1-4054-9797-8)

Gr. Macml

Mijn beste,

Is inderdaad een leuk boek. Een horlogeboek welke het vooral moet hebben van de vele foto’s.
En wat is er dan aangenamer om op zo’n druilerige Zondag die vele horlogeafbeeldingen genoeglijk te bekijken!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Die heb ik ook! Leuk voor inspiratie.

El penumbra Schreef:

Die heb ik ook! Leuk voor inspiratie.

Heel juist :slight_smile:

Wow, die wil ik … neen die … Wat zou die kosten? etc :smiley:

de slegte en van die witte boeken markten hebben ze ook liggen.

Yep, mijn exemplaar heb ik ooit voor dezelfde prijs bij De Slegte naar buiten gesleept. 't Is niet zo’n bijzonder boek, maar tegen die prijs laat je 't niet liggen!

macml Schreef:

Misschien oud nieuws …

Zeker weten
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,56577,56577#msg-56577
, maar blijft prijs/prestatie een leuk boek. :wink:

Tissot62 Schreef:

Mijn beste,

Is inderdaad een leuk boek. Een horlogeboek welke
het vooral moet hebben van de vele foto’s.
En wat is er dan aangenamer om op zo’n druilerige
Zondag die vele horlogeafbeeldingen genoeglijk te
bekijken!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Misschien een uitstapje maken naar deze site?

http://www.thewatchavenue.com/site/#/42/first/wa

Voor dat bedrag zeker de moeite waard om mee te nemen.
Ik heb hem ook en het is leuk om naar de mooie foto’s te kijken.

Hans

Lijkt me een leuk blader boek. Maar is ie ook “compleet”… Dat vraag ik me meestal af bij zo een boek.

Kreeg een tijdje terug een Uhren Excl blad in handen, en veel van die kunstwerkjes kom ik in “bladerboeken” weer niet tegen. Dat vind ik weer jammer…

Is een leuk boek. Overal te vinden voor een tientje. Daar kan je geen buil aan vallen.
Vorige week heb ik nog gelunched met een vriend van mij (ook horlogeliefhebber) en ben daarna even met hem naar zo’n witte boekenhandel gegaan voor dit boek.
Wel grappig, hij kocht ook altijd horloges in dezelfde prijsklasse ik, zeg maar -300. Had om zijn pols een Tag Heuer carrera calibre 6 hangen.
Was een cadeautje van zijn schoonzus uit Zuid Afrika. Ze is miljonair.

Toch heeft hij minder gevoel bij die klok dan eentje die hij zelf heeft gekocht. Ik kan mij er wel iets bij voorstellen.