101 manieren om als plebs toch een Rolex te bezitten

Ik geloof dat de beste man het meent … na 2 en half jaar geen Starbucks met caramel stukjes heb ook jij een Rolex !

1 like

Goh joh, dat ik hier als plebs überhaupt mag posten! :wink:

In het verhaal zit natuurlijk een kern van waarheid. Ongemerkt geef je een hoop geld uit aan onzin.

2 likes

Ook waar, je kunt een tentje in het bos opzetten en konijnen gaan vangen. Geen vaste lasten meer, hou je hoopjes geld over.
Maar in Nederland word je dan weer door de boswachter weggestuurd, denk ik.

1 like

Als je je geld niet uitgeeft aan “flauwekul” kan je “leuke dingen” kopen.

Laat nou de grap zijn dat de definitie van beide begrippen bij iedereen anders is. :smile:

/neemt nog een slokje van zijn “frappucino machiato vinto” … ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

:joy::joy::joy::joy: popcorn to prevent hypothermia… cheap fuck. Dit is echt grappig!!!

1 like

Meestal plebs toch, Rolex bezitters…:grin:

3 likes

Dit verklaart een hoop> daarom zie ik nooit HF leden bij de Starbucks
:coffee:

2 likes

Starbucks, wat is dat? :innocent:

Starbucks mag je geen koffie noemen, pure marketing en koffie die niet te pruimen is.

1 like

Eensch, maar goed, anders moet ik een Rolex kopen.

6 likes

Als ik in mn horlogekistje kijk had ik ook een Rolex kunnen kopen…of een heleboel cheesecake bij SB…

Weinig mis met Starbucks. Als het echt extreme rommel zou zijn zouden niet miljoenen mensen daar regelmatig komen.

Het is geen extreme rommel, maar het is zo gehypd dat mensen het cool vinden er heen te gaan/er gezien te worden. Ze nemen dan genoegen met de mindere kwaliteit. koffieliefhebbers zullen toch naar de kleine koffiebarretjes gaan met een echte barista.

Ik zou een Rolex per jaar extra kunnen kopen als ik zou stoppen met mijn andere hobbies: reizen en motorrijden, niet zou gaan wintersporten en minder vaak uit eten ging.

Maarja, het leven bestaat gelukkig uit meer dan een stuk metaal om je pols. Het leukste is als je het allemaal wat kan combineren.

10 likes

www.tehuualstoyboy.nl
www.geldverdienenopderug.nl
www.drugskoerierworden.nl
www.stoppenmetroken.nl

1 like

Hoop interesse hier voor de 2e optie :laughing:

3 likes

Nog een beter alternatief:

3 likes

Er zijn veel betere manieren om je geld te besteden dan het kopen van een Rolex

1 like