Oranje Gordijnen, Oranje Polo’s, Oranje ondergoed, De DrieKleur hangt Uit! De Oranje horloges om de pols…hoe kan het nu nog fout gaan…
Ik heb er wel een zoek plaatje van gemaakt…
en ja…we doen onze boodschappen bij AH…
Iedereen een fijne wedstrijd wensen jullie landrover110 en familie! En hopelijk dragen we de rest van het jaar onze "oranje"horloges met trots…!!
Daar zijn we toch vrienden voor…
Mijn enige horloge waar een piezeltje oranje aan zit :D:D

Speciaal voor het WK!
en nu maar hopen dat we kampioenen worden! 
Ik heb geen oranje horloges maar toch post ik mijn eerste buitenlucht zomerfoto’s 

het horloge komt zo 10x meer tot zijn recht, wat een mooie blingbling
!
Mijn dochtertje heeft een mooi armbandje voor me gepunnikt… lief toch?!
Nee hoor, ben even langs wat abri’s en brievenbussen geweest. Maar toch bedankt 
Bestolen door de scheids 
en Spanje was eigenlijk ook wel een beetje beter, maar niet veel…
Scheids was niet sterk idd, maar dat is geen excuus, bij dit soort wedstrijden gaat het er om dat je de weinige kansen die je gaat krijgen benut…Robben faalde dus…en touwens…wat een hufter is die Nigel de Jong zeg, die had donkerrood moeten hebben, weer slecht van de scheids…niet alleen een volstrekt overbodige maar ook nog eens een gevaarlijke overtreding, krijg je zo’n trap op je been, breek je hem misschien maar zo’n trap op je borstkast is letterlijk levensgevaarlijk, kan namelijk een hartstilstand veroorzaken…de Jong kan zich beter gaan verdiepen in K1.
Super terleurstellend…maar ja, Spanje is wel de terechte winnaar, ik kan er wel mee leven, over tot de orde van de dag…Horloges;)
en zo is het… ben ook wel klaar met de oranje gekte.
terug naar de dagelijkse gang van zaken en meer horloges!
Lowlander Schreef:
Scheids was niet sterk idd, maar dat is geen
excuus, bij dit soort wedstrijden gaat het er om
dat je de weinige kansen die je gaat krijgen
benut…Robben faalde dus…en touwens…wat een
hufter is die Nigel de Jong zeg, die had
donkerrood moeten hebben, weer slecht van de
scheids…niet alleen een volstrekt overbodige
maar ook nog eens een gevaarlijke overtreding,
krijg je zo’n trap op je been, breek je hem
misschien maar zo’n trap op je borstkast is
letterlijk levensgevaarlijk, kan namelijk een
hartstilstand veroorzaken…de Jong kan zich beter
gaan verdiepen in K1.
Super terleurstellend…maar ja, Spanje is wel de
terechte winnaar, ik kan er wel mee leven, over
tot de orde van de dag…Horloges;)
Ik ben het helemaal met je eens en zou het niet beter hebben kunnen verwoorden.
Menno
Eigenlijk tot net nodig gehad om de kater te verwerken… Eerst was ik boos; op de scheids inzake al die kaarten…, op het niet toekennen van de corner… over het harde spel (veel kickboxers kunnen nog wat leren van die frontkick van De Jong…) en over vermeend buitenspel alvorens de goal viel…
Maar die boosheid was eigenlijk teleurstelling en dat heeft nu een plekje 
Inderdaad… over tot de orde van de dag. En evengoed bedankt voor deze heerlijke voetbal maand (tu) (tu) (tu)
gr. Roel
Tik maar eens voor de grap ‘Fifa corruptie’ in op google… Wat een bende. Landen die Blatter betalen en beloven hem weer te verkiezen, mogen een mannetje sturen naar het WK. Kijk dan ook even welke scheidsrechters en grensrechters actief mogen zijn op een WK. Uit landen waar niet eens gras groeit. David Villa slaat een tegenstander neer tijdens het WK en de arbitrage commissie spreekt 'm vrij: Hij sloeg in een reflex
Hoofd van de commissie? Een Spanjaard. De topscorer moet natuurlijk in het toernooi blijven. Foute beslissingen van de leiding tijdens een wedstrijd? Dan maar even geen herhaling (censuur). En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Oh ja: mensen wegjagen uit hun hut omdat er een mooi stadion moet komen? Geen probleem. ‘Sous Efrika says hello toe joe ol’ roept 'ie dan ook nog. Bert was weer super: die medaille aannemen van die gek en gewoon in je broekzak stoppen 
hiermee wil ik het wk afsluiten voor mij