11-11 teaser

Helaas heeft de P1lot One de 64 niet gehaald en was iemand me al voor met nummer 11. Er moest toch iets op 11-11 gedateerd worden, dus ik moest wel, Abraham zijnde sinds vandaag… Meer dan nette korting (zeker voor SC) en champagne op de koop toe. Mooie ervaring!

Tedvdm uploaded this image to

Uitpakken!!!

Benieuwd naar de inhoud, maar met name van harte gefeliciteerd!!!

Van harte gefeliciteerd!
Volgens mij geen Japanner :wink:

Spannend! Alvast gefeliciteerd :slight_smile:

Gefeliciteerd en erg mooie Rolex:#

Gefeliciteerd met u verjaardag. Mooi strikje om het pakje, dat belooft veel goeds.

Maak ons maar lekker :smiley:

Congratz :wink:

Model is nog niet langsgekomen hier volgens mij… Zelf het merk nooit echt goed bekeken (vaak ‘te druk’ naar mijn persoonlijke smaak). Deze al lang aan het aankijken en blijf er naar kijken. Mooi van eenvoud (nou ja…), rustig, zeer goed afleesbaar, klasse afgewerkt, eerste dressie niet-duiker…

Tedvdm uploaded this image to

Ja…ja…ja…

Van harte gefeliciteerd ,kan niet missen is prachtig .

Van harte gefeliciteerd…!!!,

Dick

Van harte!! Ben benieuwd wat er in zit :slight_smile:

Gefeliciteerd! Transocean?

Gefeliciteerd!!

Als een stripper zo langzaam uit haar kleren zou gaan was ik al vertrokken! :wink:

Henkjan91 mag niet meer raden… (indexen lijken zwart op de foto maar zijn dat niet…)

Dat is inderdaad een rustig exemplaar, zeker gezien het merk.

Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag, dan is je nieuwe horloge een tweede felicitatie waard. Je hebt een mooie keuze gemaakt met de Transocean Day Date, wat een fantastisch mooie en elegante klok is dat!

Hartelijk gefeliciteerd MonsterT
:)-D
en wel jammer dat je eerst 50 moet worden voor
je zulke mooie horloges krijgt,
waarschijnlijk net als een Cabriolet moet je meestal eerst kalend en bejaard worden voor je
zo’n ding kunt aanschaffen en de babes kunt opjagen.

fijne lange draagtijd nog !

grtz Gerard.