11:11

Ik kan het niet helpen maar de laatste tijd als ik op een digitale klok kijk zie ik die dubbele cijfer combinaties staan
11:11 uur, 14:14 en ga zo maar door, het valt me gewoon op.
Zal wel aan mij liggen maar ik ben vast niet de enige…nog meer volk last van?

Ik adviseer een vakantie.

13 likes

Hier nog een autist… het mooiste zijn natuurlijk de weinige keren dat je met de datum erbij bv 12:34.56 - 7-8 kan maken. Ik kan me deze nog herinneren omdat ik het in 1990 zag: 12:34:56 7-8-90. Briljant!
Of 12:21:12 bv.

1 like

I’m out

2 likes

Het kan nog erger hoor :slight_smile: Vet zitten balen dat ik de dagteller niet op tijd had ingesteld.

3 likes

Off topic maar zie net iets bijzonders…ik kan zo de titel van dit topic aanpasen :S

1 like

Wist je dat niet dan.

AlcoholS ??

:grin:

.
.
Elf.

ik heb dat al jaren met 22.22

Nee :slight_smile: Zie net dat dat bij elk topic kan…is toch apart.

Zou dit jaar op 1-3 wel eens over kunnen zijn :interrobang:
Op 11-11 begon het carnavals seizoen en het eindigt dIt jaar op 28-2 :wink:

1 like

ik heb een aantal jaar geleden een Porsche 944 gehad, zodoende dat mij altijd 9:44 opvalt (een paar keer per week, toeval??)

1 like

Ik zie vreemde woorden in de banners gevormd door horloges. :joy: Hoop dat dat ook telt?? 11-11+040 = :confounded:

11:11…carnaval :innocent:

1 like

Hier alleen 69:69.

1 like

11:11 carnaval indeed wellicht leuk om al die “dit horloge komt uit de nalatenschap van mijn opa, weet iemand hoeveel zo’n ding waard is?” topics te bundelen?

Ik zie elke dag 13:27 op mijn iPhone. Geen idee wat dat betekent… :scream:

Poco loco😳

Inderdaad bekend fenomeen; Bij Porsche liefhebbers lijkt het voortdurend 09:11 uur…
Het antwoord is simpel: de opmerkelijke getallen onthoud je beter, daarom lijkt het achteraf alsof je veel meer (of als je geheugen wat wateriger wordt: alleen maar) opmerkelijke getallen hebt gezien.

:sweat_smile: