Hij kan het topic zelf niet meer zien in elk geval
Vreemd, ik zie geen meldingen van een verplaatsing, Leek mij beter te passen bij de vorige categorie inderdaad.
126233 is zeker mooi, wellicht eens proberen bij een lokale AD. Wie niet waagt…
Thanks voor de tip! Maar TT is op dit moment wel echt waar mijn interesse naar uit gaat.
Asociaal is het wel. Omdat er toevallig Rolex in de titel staat (indirect), moet het maar verplaatst worden.
Deze aanbieder heeft vooral de neiging om dit soort zaken nooit te vermelden.
Zou ik zeker doen. Dan heb je voor 12.5k een gloednieuwe waarvan je zeker weet dat hij ongepolijst is en alle garantie goed zit.
Een 36mm two-tone moet echt wel lukken. Is niet per se heel populair. Als de AD gaat zeggen dat dit bijzonder lastig te krijgen is en je jaren moet wachten, dan liegt hij.
En geloof me, zo’n 126233 is naast een 116233 echt een enorme verbetering.
Heb je deze al gezien van @Djordy_reissue ?
https://www.instagram.com/p/CvY8oVqtHU3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
*Edit; blij gemaakt met een dode mus. Lees net in de tags dat ie verkocht is…
Ik zou hier met een grote boog omheen lopen. Ooit een datejust daar gekocht. Wat denk je? Wijzerplaat klopt niet, kleur blauw klopt niet, en tekst loopt scheef af. Gelijk terug gebracht en kreeg met moeite m’n geld terug. Ik ging voor het eerst een vintage horloge halen. Trauma voor het leven gehad.
Ik denk er precies hetzelfde over. Begint op een Frankenstein horloge te lijken. Voor dat geld is er toch zoveel anders moois.
Niet mee eens, voor de iets forsere pols zijn deze lompe lugs juist een aanwinst zonder gelijk 41mm te hoeven dragen