116655 Yacht-Master


.

.

Allemaal kampers!

7 likes

En ik natuurlijk :wink:

8 likes

Blijf erbij.

Sorry.

2 likes

Zeg maar sorry tegen Ramon… Ik heb er geen meer :smiley:

1 like

Sorry Ramon.
(Voordat ik het hele kamp over me heen krijg)

5 likes

Hij is beter dan de Sub, want meer karakter. Niet mijn stijltje, ik heb er geen emotie bij.

Voor 17000 ballen? In geen 17000 jaar, zou m’n moeder zeggen. Ik vind 'm 3000 euro leuk. Niet meer.

3 likes

Ik moet dan wel op zoek naar de versleten zwembroek waar ze nog opgenaaid zitten … of je moet me op mijn blauwe ogen geloven dat ik zowel A als B en ook C hebt (old skool dus voor C moest je echt nog wat kunnen).
Het is een schitterend ding Danny en ik zie dat jij ook worstelt met hem mooi op de foto te krijgen.
Lukt gewoon niet. In het echt… man o man …wat een VET horloge ondanks dat het zo understated is.
En kijk naar degene die het dragen (op @Crownguard na dan…)

1 like

ik had je bericht verkeerd gelezen en dacht dat je nu juist deze Yacht-Master niet als “kamper Rolex” wegzette maar juist vond dat het geen 'kamper Rolex" is.

Okay, een full gold daydate op een jubilee met veel te veel rek zwabberend om een pols in trainingspak…
Maar dit…is pure klasse !

1 like

Haha, dat vind ik dan weer klasse.

*plot twist…het moment dat Robertw beseft dat HIJ de kamper is… :joy:

1 like

Echt top als de kleur van je horloge zo met je kapsel matcht!!:+1:t2::muscle:t2:

7 likes

Vind de YM erg mooi maar niet 16K mooi. Maar ik ben dan ook een kamper. Of ben ik juist ‘camp’ :wink:

2 likes

Ik heb exact hetzelfde probleem met de blauwe YM 116622…

:sunglasses:

1 like

Kun je ‘m met een beetje fatsoen op je werk dragen?

1 like

Als die kerel een gokprobleem had, had je hem ter plekke een mooi bod kunnen doen!!

2 likes

Zelfs op de bouwplaats. Een wildwaterbaan overleefd het tenslotte ook.

1 like

Zeker. Of een Land Rover Defender met zo’n tent er op. En dan een half jaar door Afrika, Australië of Zuid-Amerika trekken.

Ah. Die bij Local Time is maar 16k. Dus dat wordt dan een Suzuki Samurai. :sunglasses:

:joy:

Ligt een beetje aan je werk. Als je een botsautokraam hebt is het geen enkel probleem natuurlijk. :wink:

4 likes

Tuurlijk, het is maar een horloge en geen gouden kroon op je hoofd :prince:

3 likes

Ik bedoelde vooral of zijn cliënten dat een beetje trekken. Als ik het me goed herinner deed TS iets in de juristerij, waar een te dikke Rolex soms een pré kan zijn, maar minstens zo vaak ook niet. Maar dat begreep je al.