116655 Yacht-Master

Wij hebben blijkbaar totaal andere definities van understated. Een 40mm rosegouden/zwart horloge met enorme bezel is toch wel redelijk aanwezig??

:+1: Dat moet toch ook? Het is tenslotte een yacht-master.

Nee hij is absoluut niet aanwezig.

1 like

Nee, bij jou niet meer nee.

7 likes

erger nog, een zwervers Rolex

Ik draag op mijn werk van alles en zelden dat ik uberhaupt iemand naar mijn horloges zie kijken.
Een enkele klant weet dat het hobby is en vraagt er - totaal zonder verstand van zaken - beleefdheidshalve na.
Een hele enkele keer is er iemand die het echt ziet en een beetje weet wat er om de pols hangt.
Ik ben geen patser maar klats rustig een Rolly om de pols naar kantoor.
Niet om dik te doen maar gewoon omdat het lekker is… en omdat het kan.
En ja,
"mede mogelijk gemaakt door uw ellende !"
Maar zo werkt het nu eenmaal bij ons.
Ik heb een no date sub en die valt nauwelijks op. En daarom ook die YM: rubberen band en rose goud.
Understated voor de gemiddelde niet horloge liefhebber.
Nogmaals een volgouden daydate met een losse jubilee is natuurlijk wat ik echt wil, maar waarvan ik voorlopig nog niet durf te zeggen dat ik dat understated vind en dus wel vind gaan :wink:

Voor een jurist maak je hier wel een behoorlijke uitglijder.

Een echte grail voor mij,maar toch wil ik hem niet hebben.Want als ok hem had dan draagde ik niks anders meer,en zou ik hèt forum gedag zeggen.

Vast wel. Maar welke dan ?

Edit : super mooie DD trouwens ! Daar zou ik wel even een drempeltje voor over moeten om die naar kantoor om te doen …

Haha mooie zelfreflectie. :ok_hand:t3:

1 like

Ergens naar vragen. Je kunt ook iets navragen, maar niet na iets vragen :slight_smile: Juristen zijn toch een beetje hoeders van de taal wat mij betreft.

Die DD zit grotendeels verstopt onder mijn manchet, en denk dat de gemiddelde Michael Kors meer opvalt. Kan dus prima!

1 like

Doe dat dan ook gewoon. :slight_smile:

En ik maar denken dat juristen lieden juist ook vaak helpen om straffeloos weg te komen met het veroorzaken van ellende aan derden.


:joy:

Naar. Je vraagt ergens naar. Of je moet het navragen, maar da’s andere koeck.

Tenminste, da’s de meest in het oog springende voor mij.

Gast. Rollie. Dat weet iedereen.

6 likes

Bestaat er niet zoiets als een controle door Rolex om vervolgens alsnog papieren te verschaffen over de echtheid van het horloge? Soort van kentekenplaten met een volgnummer :wink: , best heftig hoe de devaluatie van een dergelijke klok er in hakt zonder doos/papieren …

3 likes

Daar heb je eigenlijk best gelijk in!:thinking:

Thks @Enpassant en @Fate_Amenable_To_Change

Deze fout maak ik al een tijdje en ben er nog door niemand op gewezen.

On topic : doos en papieren zijn in dit geval ongeveer € 3 K. waard (eigen marktonderzoek).
Absurd?

Ik weet het niet, geen papieren en doos. Nog los van de wildwaterbaan en waar het horloge nog meer heeft “gezwommen”, vind ik hem dan nog steeds te duur.

2 likes

Die doos en papieren zou ik niet wakker van liggen. Dat de binnenkant van een wildwaterglijbaan ermee gepolijst is, daar zou ik meer moeite mee hebben.

2 likes

Rolex is daar vrij stug in volgens mij.
Uiteindelijk staat het serienummer in het horloge. Maar het staat niet aan een eigenaar gelinkt ( officieel )
Maar zou wel een goede oplossing zijn.

1 like

http://www.kramerwatches.nl/product/rolex-yachtmaster-116655-rose-gold-full-nl-set-2016-like-new/

In Franeker Friesland

wat een goede tip ! ik ga vanavond tellen…

en ook deze verkoper is het niet gelukt om het ding mooi op de foto te krijgen.

En dan vrees ik ook nog dat het de wi-wa-ba in Centen Park is geweest en niet de “wild” waterbaan in de Boccaccio

:sunglasses:

1 like