Het is “confrère”, amice!
Mooi horloge, zeker niet dragen bij een pak. Tenzij je derdehands tapijten verkoopt, en er een leuk Cavallaro hemd met driedubbele boord bij draagt.
Het is “confrère”, amice!
Mooi horloge, zeker niet dragen bij een pak. Tenzij je derdehands tapijten verkoopt, en er een leuk Cavallaro hemd met driedubbele boord bij draagt.
Excuses voor deze uit ledigheid ontsproten bewuste misslag, amice .
Amice of confrater … wat een gedoe.
Doe gewoon je werk goed !
Nee, een Cellini, Junghans Max Bill of andere zwakke broeder doet het ook. Zelfs een Seiko vijfje met 3ATM WR.
Nahhh. Ik brunch op de zondag vele malen liever met een Sub (maar helemaal met een YM) om dan met een dresser.
De Cellini is er voor belangrijke gelegenheden, bruiloft, belangrijke meeting, etc…
Die is niet echt mijn brunch casual.
Okay, brunch in het Amstel misschien
Maar juist ook daar legt hij het -op zondag - af tegen de YM !
(geen vergelijk overigens)
Koop dat ding nou maar gewoon
is al verkocht
jaja… zo gaat dat bij mij niet.
Ik roep altijd eerst dat ik hem wil, dan dat ik hem te duur vind, dan dat ik hem wel erg mooi vind. Daarna gebeurt er een tijdje niets. En dan ineens koop ik hem. Dan is het kennelijk gerijpt, heb ik al afscheid van het geld genomen en ben ik er klaar voor.
Wil 9 op 10 wel een fullset en ook wel echt vertrouwd kopen. Dus niet 14 K. voor alleen het horloge via Chrono uit Italie ofzo.
Dit topic is overigens heel behulpzaam bij mijn oordeelsvorming.
dus,
niets gekocht…
Ja die van @LocalTime was echt heel snel weg! Gelukkig zijn we niet allemaal bezeten van een doosje en pasje.
Nou nou … bezeten is overdreven.
Maar ik vind het vreemd dat bij een relatief nieuw horloge van boven de € 15 K. er geen full set wordt aangeboden.
Okay, een bijzonder verhaal daargelaten, maar dat nekt zich bij eventuele verkoop.
Mij groeit het niet op de rug en ben dus zuinig op de centjes.
Mijn opmerking was 100% sarcasme en indirecte zelfspot! Heb zelf uitgebreid contact gehad met @lasteraar toen het horloge nog in zijn bezit was en alle argumenten die je zelf aandraagt waren voor mij ook reden om zijn 116655 niet te kopen! Ik snap je dus VOLLEDIG!
En als het horloge nu te koop stond voor 12K veeg je de vloer aan met al die argumenten, maar hij was nog best prijzig vergeleken met de full sets.
Die van @lasteraar was meer dan mooi genoeg. Ik ben niet zo van de ultra mint staat en hoef niet perse mijn eigen krassen te maken. Maar een dergelijk horloge “op” dragen is ook weer zo iets. En dan sta je over een paar jaar ergens aan een balie immens in te leveren omdat het geen full set is.
Wellicht moet ik gewoon even wachten tot ik wat gemakkelijker een dergelijk bedrag aftik voordat ik me in deze “league” ga begeven. Als ik jou berichten lees dan lijk je daar wat soepeler in te staan. Voor mij is het echt een heel serieus bedrag.
Hij had geen krassen voor de rest. Enkel de sluiting maar die waren er netjes uitgepoetst.
Betreft de papieren had @Mirage een goede tip. Want je kan hem na een jaar keer naar Rolex @ Keulen brengen voor een servicebeurt en heb je voor 800,- een mooie service + Rolex servicepas. Was vrij gelijk staat aan legit papieren
Yep, dat was een hele goede optie!
Ik heb het geld niet liggen.Ik ben geen “Rolex man”. Maar man man man wat is dit een geweldig mooi horloge! Pffff. Ik had een lijstje met wannehave horloges dat heb ik zojuist gewist en vervangen voor deze haha
Understatement van het jaar. Ik vermoed dat het voor 99.5% van de bevolking gewoon een heel serieus bedrag is. Ik zou daar niet al te comfortabel bij willen worden, want dan ben je de werkelijkheid uit het oog verloren.
Dat gezegd hebbende: We zien de NA foto’s wel verschijnen wanneer je er eentje gevonden hebt die het voor je doet.