116710BLNR of 126710BLRO

Tsja, de titel zegt het al, als je echt moest kiezen wat zou dan je keuze zijn. Ik vind het blauw /zwart of dag/nacht van de BLNR zeer geslaagd, maar de “klassieke” uitstraling van de BLRO is ook sjiek.
Natuurlijk zijn de vroegere modellen ook zeer smaakvol, maar het gaat even puur om deze twee.

Ik neig iets meer naar de BLRO.

Wat vinden jullie?


7 likes

Ik zou nu voor de BLRO gaan :man_facepalming:t2:

2 likes

BLRO, die verkoop ik dan voor 2x de retailprijs en dan koop ik een 16710 weer terug, van de rest ga ik rentenieren

2 likes

Hahah, nu ik de foto’s zie, neig ik weer meer naar de BLNR. Daar wordt je toch gek van!

4 likes

De onderste, door mijn uitgave en inkomen plaatje ben ik geen Rolex kenner :smile:

1 like

Voor list, de BLRO.

Weer eens wat anders… :wink:

4 likes

BLNR graag, de Jubilee op de BLRO vind ik “too much”, maakt het onnodig druk en daar komt nog eens bij dat een Jubilee op een DJ hoort en niet op een sportmodel.

Ook de, al veel besproken, kleuren op de bezel van de BLRO kunnen me niet echt bekoren.

Ik houd 't dus bij deze twee

7 likes

Mwah, toch niet onaardig…

Op een sportmodel ‘horen’ ook geen PCL’s.

2 likes

Die gaat no way voor 2x list

Daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens. Als ze nou eens een brushed oyster zouden introduceren op beide modellen…

5 likes

De BLRO is top !

BLRO voor mij

Ik doe mijn naam eer aan en kies voor de BLNR

2 likes

BLNR. Rood is too much. De band daarbij ook te druk. Maakt naar mijn mening een erg goedkope look.
Meer klasse zou zoiets zijn misschien:

1 like

BLRO de hele dag iedere dag. Zonder twijfel!

2 likes

Precies dit.

6 likes

2 keer list lijkt me aan de hoge kant. denk dat je wel 1 a 1,5K winst kan maken als je er vroeg bij bent.

Hoewel ik meer vd ingetogen kleuren ben, zou ik in dit geval voor de klassieke pepsi gaan.

En ernaast een ingetogen/saaie zwarte sub of dweller :sweat_smile:

Tsja… Veel meer klasse, maar helaas off topic. :crazy_face:

3 likes

Ik vind de BLRO mooier vanwege de kleurstelling rn jubileeband maar het is geen horloge voor iedere dag. Als dit een one watch moet worden zou ik dus de BLNR kiezen; iets meer ingetogen door de oyster en het kleurgebruik. Kun je hem bovendien over niet al te lange tijd ophalen, i.t.t. de pepsi :grin:

Ben benieuwd wat het wordt; succes!

1 like