12.000 m waterdicht

het ultieme diep duiken horloge

http://www.swisshypertec.nl/extreme-1.php

Heb je er wat aan? Lijkt me hoogstonwaarschijnlijk maar is toch gaaf om over op te kunnen scheppen in de kroeg. ;):wink:

Niet erbij vertellen dat er een batterijtje inzit…

Ik weet het. Toch zou ik deze quartz best in de verzameling willen hebben.

Hoop geld voor een quartz met een vrij zinloze functie om 12000 meter de diepte in te gaan.

Toch krijg ik meestal best last van mijn oren op 12000 meter.

Groet,

Frank

even je neus dichthouden en blazen, zo opgelost… :slight_smile:

Als je van zo diep komt, moet je wel snel stijgen …
Op die manier komt alles goed …

Die last aan je oren merk na even ook niet meer … gaat zo over …

Quartz & Vrij nutteloze functie … zoals je zegt … voor op café.

Best grappig, eigenlijk, dat de fabrikant een horloge maakt dat 12.000 meter diep kan, maar hij vergeet het horloge een heliumventiel te geven. :smiley:
Kent iemand trouwens een zee die 12.000 meter diep is? Ik niet.

Ik vroeg me dit ook al af (Sea Dweller eigenaar en beginnend duiker) maar vroeg mij af of de vloeistof in het uurwerk dit wellicht overbodig maakte?

Hij blinkt iig niet uit in schoonheid…

Challenger Deep: 11,033m

Altijd wat meters extra nemen …

sinn heeft al jaren dit soort modellen…ik heb de ux gehad en de ezm2 vond ze ook alle twee mooier dan het getoonde model.

Dat lijkt mij onwaarschijnlijk, aangezien het horloge niet volledig gevuld is met die vloeistof. Ik zie duidelijk nog een luchtbel.
Wat is dat trouwens voor een vloeistof?

Ik mag me vergissen, maar volgens mij is dat 12.000-meter-gedoe allemaal kletskoek.

Als ik me goed herinner een soort siliconen-olie. Dat is althans wat Sinn gebruikt. Die bel hoort er volgens mij ook niet in, want lucht laat zich samenpersen, maar olie niet.

Yep, Sinn doet daar een soort siliconen-olie in (zo heb ik gelezen - ik heb zelf overigens geen Sinn), maar ik vraag me af wat dit voor vloeistof is. En die luchtbel? Volgens mij is die catastrofaal voor dit horloge als je er inderdaad zo diep mee zou gaan en vervolgens ook weer mee naar boven zou komen.

Een beetje overdreven, maar wel leuk als Oranje weer eens gaat voetballen:)

Tja als je dan toch eens op Duikvacantie wilt en daarbij de Marianen Trog aan wilt doen…Kan je mooi op je klokkie je Deco Dagen bijhouden… LOL… Idd meer een Kroeg functie… ik vind condens al vervelend in een klokkie, laat staan dit…

Damn, ik vond 11.000 m al diep zat
Was je erg stoer in de kroeg met je B&R http://www.bellross.com/download/notices/Hydromax-en.pdf komt er een knakker met zo’n watch aanzetten

Als je wilt patsen neem je een sinn ux…:wink:

Zie je dat krasje?..zat ik daar op de bodem van die marianentrog…donker man! Haal ik m toch net met t glas over die rotsbodem…:stuck_out_tongue: