Hierna ben ik al gestopt met lezen.
hahahahaha fantastisch.
Een website die je gaat dicteren wat jij moet vinden.
Wel handig dat ze zelf nummer achter er tussen hebben gezet âEĂ©n bericht op één website zien als een feitâ.
Hodinkee is zo ontzettend elitair tegenwoordig, echt jammer is dat.
Zeer interessant artikel inderdaad iets over de luizenmoeder ! Toppie, thanks
Iemand al beĂŻnvloed??
Er groeien momenteel hele generaties op die niet anders doen dan luisteren naar social influencers via dit soort blogs, allerhande âkennisfilmpjesâ op youtube etc. en #geneuzel op Instagram. Het is een gezond verdienmodel geworden! OkĂ©. Het zijn vaak zelfbenoemde experts, maar ook wel hele âslimmeâ gasten. Binnenlopen door vaak gesponsorde verhaaltjes te vertellen. Ik vind het briljant!
Oh enne, Lotte van Esquire kopieert alle verhalen blind. Ook om er likes mee te scoren en advertentie-inkomsten mee te genereren. Doet ze slim.
âmovements matter, but so do other things.â
Eens!
Ik zie die kreet wel eens voorbij komen en dan denk ik: wat DOE jij dan??
van die omhoog gevallen typjes die zich zelf belangrijk vinden?
Ik vind ze sneu.
Goedkoop copy/paste werk inderdaad, en niet per sé hele boeiende stellingen, maar ik kan me in de meeste op zich wel vinden. Ach ja.
Hodinkee zie ik eerder als een commerciële website dan een bron voor onafhankelijk nieuws of reviews. Zie ook weer de blauwe Alpinist in samenwerking met Seiko.
Op het internet zijn er veel horlogeliefhebbers enthousiast over, maar mij heeft het nooit veel gezegd.
Niet erg boeiend. Je moet een Speedmaster hebben (gehad) en Rolex respecteren.
Ok. Super.

De reden dat ik dit artikel niet boeiend vind is dat het vooral lijkt te gaan over onderling geneuzel tussen verzamelaars. Je zou denken dat het ging over het vinden van âwhat makes you tickâ en de dingen die je hebt geleerd die je beter in staat stellen van horloges (of een horloge) te genieten.
Dit is een artikel van click-bait kwaliteit.
Bedankt voor het delen, maar niet heel boeiend. Lijkt meer je website opvullen, dan kwalitatieve content schrijven.
De punten gelezen hebbende begrijp ik plotseling waarom ik een instinctieve hekel aan hodinkee heb.
Als dat nu het niveau moet zijn, tja.