12 Horloges die iedere man moet kennen

Voor het geval je er niet uitkomt met je volgende aankoop , hier wat tips van Esquire.

https://www.esquire.com/nl/stijl-carriere/a3626/12-horloges-die-iedere-man-moet-kennen/

Ik vind de Esquire mhua mhua. Dit artikel is opzich wel ok, ze hebben de beroemde modellen er inderdaad uitgepikt. Laten we zeggen; leuk om snel wat basisinformatie van de horlogische klassiekers te lezen.

1 like

:cry:: b. V. In het stukje over de royal oak… “Na eeuwen”… Alsof de royal oak sinds de middeleeuwen bestaat oid. :joy:

3 likes

Je bedoelt om te janken?

Journalistiek prutswerk + geen geld voor fatsoenlijke eindredactie = hoogstens een net niet stuk per veertig artikelen.

Om nog maar te zwijgen over al die (semi-)gesponsorde content.

Niet dat Esquire er echt wat aan kan doen, er is gewoon te weinig geld te verdienen.

5 likes

Ik wilde me nog enigszins bescheiden uitdrukken hier, wellicht dat er mensen zijn die dit medium wel waarderen. Maar inderdaad, het is vaak te verwaarlozen leesvoer :wink:

2 likes

Leuke samenvatting maar dit is meer editorial advertisements. Aan eind van elke merk eindigt het met “Shop bij Gassan” met hyperlink :wink: