…en indices zijn 2 verschillende dingen. Maar los daarvan wel soepkippen. De abstracte zijn de enige die niet een abstracte vorm hebben, dive?!, minimalist?!, lumed?! Gaat echt alle kanten op. Van type index tot random subjectieve beschrijving en van super breed (lumed), naar super specifiek (hand-painted > gedrukt is het geen index?). Waardeer de moeite om er een leuk topicje van te maken en te delen met het HF, maar een andere bron had je moeite meer recht gedaan.
Ik ben het niet eens met de benaming of intentie van die twaalf categorieën. Sorry man.
“Dive indices”? “Hand painted”? “Triangle at Twelve”? “Lumed”?
Ze beginnen met een daadwerkelijk stel vormen, en maken er daarna een potje van door over de methode van aanbrengen, het gebruiksdoel van het horloge, of lichtgevende materialen te beginnen.
Dit voelt als een artikel wat door een pukkelige stageloper met een gratis accountje GPT 2 in elkaar is geflanst. Maar nee, het is door Thor Svaboe “geschreven”.
Als ik @rjbroer was zou ik hem een paar weken vakantie geven en een flesje Glögg sturen, want de koek lijkt op te zijn bij ome Thor. Dat doet Lex beter.
Watch indices are the markers or numerals on a watch dial that assist in indicating the time. Traditionally, indices come in various forms, ranging from Arabic or Roman numerals to baton markers, dots, or even unique symbols.
Cijfers of andere gekke " indices " mogen gewoon meedoen…