Te koop:
Merk en model: Tissot c265
Diameter: 32mm
Leeftijd: geen idee, jaren 90(?)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): in een lotje uit Japan
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: Nee
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide
Conditie (krassen, werking etc): Zie beschrijving
Soort uurwerk en kaliber: quartz
Vraagprijs: 135 euro
Dit horloge was onderdeel van een bestelling uit Japan. Het liep niet, nu is er een klein gedeelte van het uurwerk vervangen en loopt het wel. Het lijkt overigens alsof de minutenwijzer tegen het glas aan komt, je ziet ook een spoortje in het glas. Redelijk simpel op te lossen.
Je kunt het als projecthorloge zien, geen idee of het uurwerk jaren blijft lopen maar onderdelen zijn er zat te vinden en voor nu loopt het strak op tijd.
De foto’s spreken voor zich, erg mooi horloge met alle complicaties en in mooie staat. De kroon is niet Tissot gesigneerd, geen idee of dat wel of niet origineel is.
Het bandje lijkt het originele bandje, met de originele gesp. Is redelijk versleten dus een mooi bruin bandje zou hem goed staan.
Deze modellen zijn redelijk zeldzaam op eBay en ook in Japan en daar dus vrij prijzig.
De foto’s:
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.