13 uur staren naar een Rolex Daytona. Op papier was ze van mij..Tot vandaag.

Gewoon PRACHTIG , en wat een talent :star_struck:

Mooi hoor

Geweldig verhaal en een fantastische tekening. Je zou zo Julliekraus 2.0 kunnen zijn, echt chapeau. En je zou er ook nog een aardig zakcentje mee kunnen verdienen als je custom orders aangaat en ermee adverteerd als bedrijf.

:+1::ok_hand::clap::star_struck::star_struck::star_struck:

@Brodie, je bent een waar kunstenaar. Prachtig stuk heb je gemaakt, dank voor het delen hiervan, maar nog meer van jouw verhaal.

Dit is echt knap gewoon kunst. Zo veel respect :ok_hand:

Ere wie ere toekomt want dit is vakmanschap!

Wow… absurd gedetailleerd! Wat gaaf gedaan en prettig om eens een mooie Rolex te zien die wel handgemaakt en uniek is😉
@Brodie… blij dat dit werk van je niet door een shredder gaat bij onthulling. Of mocht ik daar niets over zeggen?
Take care!

1 like

Holyshit! Met een Bic pen en een potlood, hoe dan? Wat een kunstwerk, werkelijk prachtig.
Hopelijk verloopt het resultaat van je genezingsproces net zo mooi als het ontstaan van je tekening. Respect, zowel voor je skills als voor je doorzettingsvermogen en strijdlust :muscle:t3:

1 like

Open mond Brodie…:astonished:
Had natuurlijk al eens eerder pentekeningen van je gezien, maar het blijft elke keer geweldig dit. Prachtig omlijst met je verhaal. :grin::ok_hand:t3:

1 like

Prachtig, wat een vakmanschap!! Petje af :slight_smile:

1 like

Dit is gewoon kunst. Veel succes met je verdere genezingsproces :pray:t2:

1 like

1 woord … PRACHTIG

1 like

echt super dik! wat een talent.

1 like

Heeft Julie Kraulis // Making Time - Julie Kraulis je al gecomplimenteerd?

:+1:

1 like

In een woord: Prachtig, op diverse facetten!

1 like

Man, wat een prachtig resultaat. Als ik ooit een lesje van je mag krijgen, graag! :star_struck:

1 like

Een prachtige tekening en het blijft een inspirerend verhaal!
Respect!

1 like

Dank je wel. Dit forum en haar leden hebben een serieus aandeel gehad in het spoedige herstel…echt. Ik ben ook gaan tekenen door jullie hè! Hoe tof is dat!

8 likes

Hahah, ja hè! Bizarre wijzerplaat!

1 like