14 november: Open Huis Christiaan van der Klaauw

ter info:

Het adres is misschien niet heel goed te lezen, het nieuwe atelier is gevestigd te:

Business Park Friesland West 47
8466 SL Nijehaske

Wie gaat er heen?

Is alleen voor genodigden neem ik aan?

En handgebouwde, hij koopt de kasten gewoon, van der Gang, die zijn pas handgemaakt dan toch!

Er staat toch ook HANDGEBOUWDE, dat is iets anders dan handgemaakt! Hoe dan ook, als ik het geld had voor een Van der Gang, kocht ik me twee CvdK. Over de kwaliteit van Van der Gang maar niet te spreken ( heb enkel de verhalen gehoord :wink: )

oh boy…

Hè ja, laten we deze discussie ook weer eens voor de 842e keer opnieuw voeren… :S

Aan de foto te zien krijgt van der Klaauw hier meer ruimte dan in de huidige huisvesting. Zonder uitnodiging is men niet welkom??? Ik moet binnenkort toch een nieuwe horlogeband hebben dan ga ik wel langs om e.e.a. te bezichtigen.

groet,

Bojo

Ik heb even kontakt gehad. In principe alleen voor genodigden, maar ik kan tot maximaal 6 personen meenemen.

Wie graag mee wil kan dat hier melden, dan kunnen we carpoolen. Ik neem dan een 8/persoons busje mee, en als opstapplaats stel ik voor ergens in de buurt van Arnhem aan de A50.