15 batterijen ineens vervangen

Zeg ook niets van deze persoon hoor… of de gebruikte batterijen, ik geef enkel mijn ervaring.

Je hebt een mooie deal gemaakt.

Zelfs op de markt betaal je meer.

En voor wat het waard is, ook verpakking wordt exact nagemaakt… je wil niet weten wat ik al ben tegen gekomen.

Ook al lijkt het Homer Simpson, daarom is het nog niet Homer Simpson. :sunglasses:

5 likes

Is dat Debbie? :grin:

1 like

Een bekende van je? :grin:

Ook van jou hoor. :upside_down_face:

3 likes

Inderdaad, nu je het zegt, ik ken ze nog van uit mijn jeugdjaren. :sunglasses:

1 like

Hele nette prijs :+1::+1:

Leuke collectie !

1 like

Ik kreeg in 1981 een levensgrote poster van de platenzaak van haar album Koo Koo. Die met die breinaalden door haar hoofd. Heeft jaren boven mijn bed gehangen. Helaas op last van vriendinnetje moeten verwijderen anders durfde ze mijn slaapkamer niet in hahaha :slight_smile:

Ben nog steeds een zeer grote fan van Giger.

1 like

Ik vond het altijd een mooie verschijning. Soit, zal nu ook wel vergane glorie zijn.

1 like

Zeer goede prijs :ok_hand::+1:

Prijzen inclusief verzending en BTW.

Prijzen hoger dan bij die andere webshop afhankelijk van de hoeveelheid die je koopt.

Is bijna voor niks :shushing_face:

Wij verkopen al 30 jaar de originele Maxell horlogebatterijen.

Welke "andere"webshop?

Ik had u nog het voordeel van de twijfel gegeven en mn post aangepast. Maar het is uiteraard niet de bedoeling dat u reclame voor uw eigen toko gaat maken hier.

even verder kijken dan uw neus lang is!

de door u aangehaalde site is alleen goedkoop als je 1 stuks of 10 stuks van dezelfde batterij wil bestellen.

1 like

Dat is dus gewoon niet waar, ik weet niet hoelang uw neus is…

U reageert notabene op de link van de site!

Het is zeker waar. 2 stuks kost bij u 6 euro. Andere site 1.45 per stuk en 2.99 verzenden. Dat is al goedkoper en dat verschil neemt alleen maar toe met meer tot je bij 10 de zelfde komt