15 batterijen ineens vervangen

Vandaag bij @Optitime 15 batterijen ineens laten vervangen. Was 42 euro kwijt. Niet duur toch?

24 likes

Lijkt me prima

1 like

Voor minder dan 3 euro per horloge dus. Prima adres!

1 like

Zou zelfs voor collega’s meer rekenen, maar ik maak er ook best werk van. Ultrasoon, pakkingen checken/invetten, wd-testen… Dit is in elk geval een koopje. :+1:

7 likes

Nee dat is bijna gratis… denk dat @optitime binnenkort wat pbs kan verwachten :slightly_smiling_face:

Zeker netjes. Leuk klusje…hoe lang is men er mee bezig geweest? :grinning:

Geen geld!

Is geen geld… echt niet.

Maar welke kwaliteit batterijen?
Dichting telkens opnieuw ingevet?

Want voor die prijs zou ik er niet aan beginnen.

7 likes

Het is goedkoper om het zelf te doen. :innocent: Maar de meeste mensen zullen er meer voor rekenen.

3 likes

45 minuten.

1 like

Maxell batterijen. Zijn volgens Hugo gegarandeerd lekvrij. En die ervaring heb ik ook wel. Kom er al bijna 10 jaar.

En ja, alleen batterijen vervangen, beetje reinigen. Geen druktest. Is voor mij niet nodig.

2 likes

Goedkoop kan duurkoop worden, als er bv namaak batterijen van China zouden gebruikt worden of andere batterijen van bedenkelijke kwaliteit die kunnen gaan lekken.

Zeg niet dat dit het geval is hè, maar koop in het groot en betaal al gemiddeld 2 euro per stuk in.

Dat is wel duur. Voor Maxell betaal ik iets meer dan een euro per stuk als particulier.

Ik gebruik altijd Sony, is nu MuRata, helaas altijd via de UK. Dat gaat 'm nu niet meer worden met de inklaringskosten. Heb een paar maten die bijna op zijn, dus wordt even speuren… Maar tot nu toe rond de euro per stuk.

Gemiddeld hè, de ene wat duurder de andere goedkoper.

En steeds in doosjes van 10 per 100 stuks.

Wel Energizer.

Dan nog het werk, fingercots, vet, …

1 like

Ik koop het hier:

Misschien kan jij de BTW aftrekken. Dan is het een euro per stuk ±

1 like

Klopt, gebruikte ik ook in het begin.

Maar dan komt de btw er weer bij als je verkoopt hè…

Ik neem aan dat je hem een hele nette fooi hebt gegeven! :wink:

1 like

Herhaal nog maar een keer dat het originele Maxell batterijen zijn. Heb de verpakking gezien. Kan me niet voorstellen dat een horlogemaker het risico wil lopen. En daarbij ben ik al bijna 10 jaar een zeer tevreden klant. En nee, geen belangenverstrengeling.

1 like

Ik heb al veel horloges van hem afgenomen.