De submariner 168000 schijnt een mooie investering te worden!
Oeffffff,…
Slecht artikel zeg… Ik ben tot en met nummer 6 gekomen en nog steeds geen Steinhart OVM 1 gen.

Artikelen over investeren in horloges. Posts op fora van nieuwkomers die meteen beginnen over de beleggingswaarde etc.
Leuk artikel:
WHEN THE SHOESHINE BOYS TALK STOCKS IT WAS A GREAT SELL SIGNAL IN 1929. SO WHAT ARE THE SHOESHINE BOYS TALKING ABOUT NOW?
http://archive.fortune.com/magazines/fortune/fortune_archive/1996/04/15/211503/index.htm
Helemaal mee eens Rene. Vintage duikers met bakeliet of acryl bezel hebben dit potentieel ook mits ze een stalen kast hebben.
Wat bedoel je eigenlijk met clamshell cases?
De (oudere) Sovjet Russen zitten de laatste jaren ook flink in de lift.
de eerste ‘waterproof’ horloge kasten , gemaakt door schmitz freres.
Meest gebruikt door Gallet maar ook zeer veel andere merken
Aha, interessant leesvoer!
Dat zou mooi zijn!
Echt…
9/15 toont het verkeerde horloge… Een redelijk moderne Speedmaster Pro in plaats van een jaren '40 Omega chrono. En inderdaad - dit zijn allemaal horloges die “we” 20 tot 30 jaar terug hadden moeten kopen.
Ik heb zojuist die straatkrantverkoper op Hoog Catharijne gevraagd waar ik het beste in kan beleggen. Hij noemde achtereenvolgens wijn, whisky en Chinese startups. Toen ik vroeg naar Rolex vroeg ie of ik er een wilde kopen voor €50…
We weten toch allemaal dat je geen horloges moet kopen als belegging?
Koop ze omdat je ze mooi vindt, omdat je de techniek bewondert, desnoods om indruk mee te maken, maar uiteindelijk kosten ze, net als de loterij, alleen maar geld.
Precies 
In de categorie betaalbaar: jaren 70 led horloges?
Anderhalf jaar geleden Subc gekocht en verkocht rond de E4500…nu niet meer onder de E5000 te krijgen…
Ikkuh blij dat ik een beetje dom ben en niet ‘allemaal’ heet 
Ik krijg een beetje “mosterd na de maaltijd” gevoel van het artikel 
maar dat is natuurlijk altijd zo m op het moment dat de meeste blogs.bladen er over gaan schrijven hebben ze al een waarde stijging achter de rug , anders waren ze niet gesignaleerd 
True!
Maar Rene. Zomaar een vraag uit interesse.
Als je ooit een keer besluit je belegging op te eisen. Hoeveel tijd denk je nodig te hebben om alles om te zetten in munten?
(Geenvraagvooropeenforummaartochstelikhemgewoon:):))