15 oktober, zet het in je agenda: lancering Mooren!

Beste horlogeliefhebbers,

Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk wel weten, ben ik in januari van dit jaar begonnen met de ontwikkeling en productie van mijn zelfontworpen horloge en heb ik daarvoor mijn eigen horlogemerk opgezet, Mooren.

Sommigen van jullie hebben het misschien al gelezen op Watchuseek: http://forums.watchuseek.com/f2/write-down-your-agenda-15-otcober-mooren-launch-594871.html Maar voor de mensen die het nog niet gelezen hebben, het horloge is klaar! Als kers op de taart zal ik het horloge daarom onthullen tijdens een officiële lancering op 15 oktober aanstaande. Het horloge zal rond vier uur 's middags onthuld worden. Tegelijkertijd zal het horloge dan ook verschijnen op de Mooren website, dus zorg dat je 15 oktober de Mooren website in de gaten houd!

Voor de lezers die nog niks weten van dit project, kan hier een verzameling van alle artikelen gevonden worden: http://forums.watchuseek.com/f457/

De website zal deze week al online gaan, maar een gedeelte zal pas online gaan na de lancering.
Na de lancering zullen er ook foto’s van de lancering verschijnen op de website!

Voor de geïnteresseerden zal ik de dag erna, 16 oktober, ook op de Rikketik staan met mijn merk!

Spannend!

Klasse Mick! Ik ben razend benieuwd.

dat worden spannende dagen :wink:

Ben heeeeel erg benieuwd.X(

echt super voor je, hopelijk gaat het een beetje lopen. erg veel succes gewenst(tu)

Heel veel succes bij het introduceren van je horloge merk. Leuk!
Ben erg benieuwd…en…mocht je behoefte hebben aan een Dutch Custom Made Strap…! (kon het niet laten!)

Hallo Nick,

Nog een paar nachtjes dus…

Heel veel succes toegewenst(tu)

Met vriendelijke groet,

Herman

Geweldig en spannend!!!
Gezien de respons op jouw topics over de ontwikkelingen zal het op de Rikketik wel druk zijn bij jouw tafel.
Maakt het ook wel weer makkelijk om je te vinden.:wink:

Groeten,
Flip.

Ik ben toch ook wel benieuwd waar de oficiele onthulling van je horloge
plaats vind,of is dit alleen voor genodigden?

harb Schreef:

Ik ben toch ook wel benieuwd waar de oficiele
onthulling van je horloge

Ik wens je heel erg veel succes(tu)

Spannend! Ben benieuwd hoe het design is gegroeid van schetsen tot horloge.

Ik vind het erg jammer dat ik er de 16e niet bij kan zijn, maar wil je hierbij heel veel succes wensen met de launch! En foto’s maken heh!!

Superspannend! Ik kan trouwens zelf ook niet wachten, want ik ben heel nieuwsgierig geworden. Je hebt me hiermee tevens een goede reden gegeven om voor het eerst naar de Rikketik te gaan!

Gefeliciteerd alvast met je onthulling op 15 okt.
Heb e.e.a al hier op dit forum en op WUS kunnen lezen en zien van de de eerste indrukken.
Ben benieuwd naar het eindresultaat,maar weet zeker dat je alleen maar positieve reacties krijgt en ik denk dat je zelfs reacties van enige horlogefabricanten zult krijgen al zou het maar een blijk van waardering zijn.

gr Ron

En…petje af hoor!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Geweldig.

Ben zeer benieuwd.

Groet
Herman

Spannend!

Veel succes gewenst!

Genoteerd, ik ben erg benieuwd!!
Wens je veel succes…:~

Grt. René

Spannend! Ben benieuwd! En succes hé :slight_smile:

harb Schreef:

Ik ben toch ook wel benieuwd waar de oficiele
onthulling van je horloge

De lancering is inderdaad alleen voor genodigden, maar mocht je er graag bij willen zijn, er is plaats voor een beperkt aantal horlogeliefhebbers. Je kan me daarover per PB benaderen.
De dag erna sta ik op de Rikketik, zodat toch iedereen het horloge meteen kan bekijken.