15 seconden te snel in 7 dagen

Een week lang gedragen. Best wel OK voor een $50 horloge. 7S26 rules.

27 likes

Die heb ik ook gehad (zoals zovelen hier). Fijn en betrouwbaar horloge, en ik had hem laten voorzien van saffierglas. Maar uiteindelijk knapte ik af op het “5” logo. Ik snap waarom het erop staat, maar ik vind het niet mooi.

1 like

Ik heb ook zo’n vijfje, dat onwaarschijnlijk goed gelijk loopt. Gekocht via Monsterwatches, saffier op laten plaatsen en naar verluidt stelt Rob de Seiko dan ook gelijk nauwkeurig af. Stiekem noem ik 'm mijn Rollie. Feest hoor!

5 likes

Jammer dat ze een stuk duurder geworden zijn, maar dat geldt voor alles. Mij deert het niet, ik heb ze in alle vier kleuren. Dat kun je je makkelijker veroorloven dan vier ‘Rollies’. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Over smaak valt niet te twisten. Ik vind het totaal niet storend en eigenlijk wel mooi. Als we allemaal hetzelfde mooi vonden, dan werd dit een saai forum…

2 likes

Het was ook geen kritiek :wink: Ik vind dat “5” logo storend, maar er zijn legio “Seiko 5” liefhebbers.

1 like

Zo had ik het ook niet opgevat :grinning:

Leuk horloge, Hans! Geniet er van. Van die 15 seconden kan je echt niets zeggen nee.

1 like

Keurig resultaat. Ik heb er eens 3 tegelijk gekocht, 1 in blauw, een groene en een zwart. Heb nu alleen nog die met zwarte wijzerplaat.

1 like

Heb begin dit jaar een 809 gekregen voor mn verjaardag. Liep eerst idd 15 seconden achter. Toen caseback eraf gehaald, minder dan een millimeter bijgesteld. En nu bij normaal gebruik wijkt i gemmideld over een langere periode minder dan een seconde af blijkbaar.

Ik weet niet of u het al gemerkt heeft maar het verschil tussen dragen of op de rug laten liggen is wel behoorlijk. Iedere dag dragen is een goede oplossing. Ben nu even aan het kijken hoeveel de reserve nu precies is. Gisteren zo goed als mogelijk gewonden. Nu afwachten. Zit toch de hele tijd binnen.

Echt een leuk ding. Heb er wel meteen van een stalen band een kalfsleren band omheen gedaan met een vouw sluiting.

1 like

Bij mij is het niet 15 seconden per dag, maar over 7 dagen. ‘Luck of the draw’ denk ik.

1 like