150 jaar TAG Heuer: (win!) Het Boek

In 1860 begon het verhaal van TAG Heuer, toen de 20-jarige Edouard Heuer een kleine horlogewerkplaats opende in de Zwitserse Jura. Sindsdien is het horlogemerk uitgegroeid tot een vooruitstrevende levende legende, op zowel horlogetechnisch gebied als het gebied van marketing en communicatie. Vanwege het 150-jarig bestaan van het bedrijf is er een fraai tijdsdocument vervaardigd, waarin de genoemde typische TAG Heuer aspecten samenkomen. Horloge.info kreeg een van de eerste exemplaren van het boek dat in de winkel € 110,- kost. En u kunt het winnen! (niet meer, de inzendtermijn is verstreken)

Lees het artikel en hoe te winnen op http://www.horloge.info/artikel/150-jaar-TAG-Heuer-win-Het-Boek/123

Done! (tu)

gr Ron

Gedaan, hopen op een goede loting!
Leuk dat er dit soort acties gehouden worden!!

Ik zit al te hopen op goed nieuws! :smiley:

mickmo92 Schreef:

Ik zit al te hopen op goed nieuws! :smiley:

+1 (tu)

Die had ik op 22-3 al verzonden :slight_smile:

Zou mijn eerste horlogeboek worden. Maar zeker weten dat hij een mooi plekje krijgt, en uiteraard lezen we het boek ook. :stuck_out_tongue:

Vergeten jullie niet Horloge.info in favorieten te zetten? Ik merk aan het aantal inzendingen sinds deze boodschap dat een hoop van jullie het vergeten zijn! Foei! :wink:

Done!
:)-D

Staat er uiteraard in :smiley: