Het moet maar net je smaak zijn, Louis! Ik vind het helemaal top. Maakt het naar mijn mening meer een geheel.
Zit wat in. Maar door de 38mm is het niet perse een āherenā ding. Al praat ik plaatjeswijsheid in deze.
Hmmmm toch maar eens eerst passen dan
Tja dat Rolex, blijft maar kijken naar en gappen van Seiko.
Zoān JLC is erg strak en op deze foto bijzonder mooi.
Ik blijf erg gefascineerd door deze:
En deze ook, is alleen bijna 42mm. Dat zal op of over het randje zijn voor mān pols.
Een geheel is volgens mij als alles strak past. Ik vind de restanten van de aansluiting van de metalen band erg lelijk als er leer aan gehangen wordt. Hier moet Rolex een keuze maken imho.
Zoān plaat is erg tof.
Hier nog wat mooie plaatjes
Alleen geen one-collection klok denk ik.
De stalen is 10k.
Moet zeggen dat die ultra thin moon ook erg mooi is. Klassiek maar wel een bak klasse zeg!
Staal is veel minder duur dan ik had verwacht. Deze gouden variant (Boutique Edition) is ook om te smullen:
Slechts een horloge gaat me nooit lukken.
Merk wel dat ik uiteindelijk toch het meest naar behoorlijke dressers kijk. De DJ 116234 zou sowieso gaan dus er mag best iets met meer finesse naast alle sport Rolexen.
Wel korte lugs, heel kort!
Heel mooi.
Misschien wel een van de mooiste dressers⦠<3
Ik vind zoān wordtimer geen dresser⦠wel mooi.
Ja, dat linken werkt ook zo rete irritant met deze forumsoftware.
Dat goud met een slate grey doet het inderdaad bijzonder goed. Zit qua prijs iets boven de 15k. Zal vast weinig vanaf gaan bij een boetiek.
Toch zijn er wel een aantal mooie JLCās. Toch maar eens naar Aādam naar de boetiek.
ā¬16K
Zag m ook vandaag voorbijkomen bij blog2watch.
Topper dit. Mooie blauwe plaat. 41mm
Maar 19k$ voor een stalen simple date ā¦
Ach waarom niet
Ap royal oak. Ook optie.
Dat zijn toch de twee horloges waar ik aan denk als ik rolex buiten beschouwing laat en toch ook een sporty look wil.
Jlc ook mooi, maar te klassiek. Als enig horloge vind ik dat geen optie.
Leuk maar ik vind het goud niet passen bij het horloge. Zou gewoon staal moeten zijn.
(en dat even los van het feit dat ik geen 16k voor een Ball ga betalen)
Yep, erg mooi!