17 uur rijden voor een NA. Zwitserland the day after. Een fotoverslag

@OP heb je, naast het mooie avontuur, ook geld bespaard door heen en weer te kachelen?

De gezandstraalde afwerking is niets voor mij, maar het is wel een erg gaaf horloge, zeg!

(ᵛᵃⁿ ˢᵗʳᵒᵐᵃᵉ ʷᵒʳᵈᵗ ⁿᶦᵉᵐᵃⁿᵈ ᵇᵉᵗᵉʳꜝ) :nauseated_face:

1 like

Poah, mooie aanwinst en wat een toffe actie om gewoon in de auto te springen en “even” op en neer te rijden! Dit gaat bij mij ook op de bucketlist!

Gefeliciteerd en jij bedankt voor het delen! Geniet van het horloge en de eerste, mooie, bijbehorende herinnering.

1 like

Je verhaal was erg leuk om te lezen. Het wordt echter wel overtroffen door je NA. Geweldig mooi.

Heel veel draagplezier gewenst :+1:t2:

1 like

:beers: Wat een verhaal en wat een horloge!

1 like

Wow… mooi geschreven, alsof ik ernaast zat. En mooi horloge en een hele aparte look. Waar is deze kast van gemaakt?

1 like

Zoals ik gisteren (in je andere topic) schreef:

Want eh, je had deze shadow toch bij voorkeur zonder chronootjes ? Of tilde je daar dus uiteindelijk niet zo zwaar aan…?

1 like

Mooi verhaal en vette aanwinst. Gefeliciteerd!

1 like

Douze Points! En gefeliciteerd met je graal. Mooie foto’s ook. Wat wordt de volgende?

1 like

‘I am going to a shop’ zei ik… Hij vroeg niet door…wat ik achteraf gezien bijzonder vond.

1 like

Gelijk door. Rond 05.00uur weg, rond 23.00 uur terug. Ik hou ervan. Onderweg voldoende stoppen voor koffie…Het heeft iets…

5 likes

Hahaha, nou… voorlopig nog niet hoor…

Wow wat een mooi compliment man. Dank je wel.

1 like

Ik heb een erg zuinige auto, had tijd en ik wilde een memorabele herinnering. Dat is gelukt…

3 likes

Hahah, kan ik me iets bij voorstellen. Had je ook een blauwe overall aan? :sweat_smile:

Ja, klopt! En nu wist ik zeker dat ik het pakket zou krijgen…Verzenden vanuit Zwitserland is duur…

3 likes

Stromae is in mijn ogen een fantastische muzikant, performer en vormgever. Het ging me meer om het toeval, maar schreef het onhandig op zie ik…

3 likes

Dank je ! Sandblasted titanium. Echt heel vreemd, alsof je naar real-life computerrendering kijkt…

2 likes

Ik zag dat gisteren ook voorbijkomen? Ik heb dat nooit gezegd hoor. Niet dat ik weet. Vooral ook omdat deze niet zonder chrono verkrijgbaar is…

Een Delorean denk ik :laughing:

1 like

Toen ik jouw graal gisteren opzocht op HF, kwam ik deze reactie van jou van 2 mei jl. tegen :

Zo gaaf hoe enthousiast je bent. Het is aanstekelijk. Prachtig horloge en wat mij betreft één van de allermooiste horloges ooit. Gaan ze hier ook nog een versie zonder chronograaf van maken?

Vandaar mijn vraag…:slightly_smiling_face:

1 like