Poah, mooie aanwinst en wat een toffe actie om gewoon in de auto te springen en “even” op en neer te rijden! Dit gaat bij mij ook op de bucketlist!
Gefeliciteerd en jij bedankt voor het delen! Geniet van het horloge en de eerste, mooie, bijbehorende herinnering.
1 like
Je verhaal was erg leuk om te lezen. Het wordt echter wel overtroffen door je NA. Geweldig mooi.
Heel veel draagplezier gewenst 
1 like
Wat een verhaal en wat een horloge!
1 like
Eddio
44
Wow… mooi geschreven, alsof ik ernaast zat. En mooi horloge en een hele aparte look. Waar is deze kast van gemaakt?
1 like
RKJ
46
Mooi verhaal en vette aanwinst. Gefeliciteerd!
1 like
Lexaf
47
Douze Points! En gefeliciteerd met je graal. Mooie foto’s ook. Wat wordt de volgende?
1 like
Brodie
48
‘I am going to a shop’ zei ik… Hij vroeg niet door…wat ik achteraf gezien bijzonder vond.
1 like
Brodie
49
Gelijk door. Rond 05.00uur weg, rond 23.00 uur terug. Ik hou ervan. Onderweg voldoende stoppen voor koffie…Het heeft iets…
5 likes
Brodie
50
Hahaha, nou… voorlopig nog niet hoor…
Brodie
51
Wow wat een mooi compliment man. Dank je wel.
1 like
Brodie
52
Ik heb een erg zuinige auto, had tijd en ik wilde een memorabele herinnering. Dat is gelukt…
3 likes
Brodie
53
Hahah, kan ik me iets bij voorstellen. Had je ook een blauwe overall aan? 
Brodie
54
Ja, klopt! En nu wist ik zeker dat ik het pakket zou krijgen…Verzenden vanuit Zwitserland is duur…
3 likes
Brodie
55
Stromae is in mijn ogen een fantastische muzikant, performer en vormgever. Het ging me meer om het toeval, maar schreef het onhandig op zie ik…
3 likes
Brodie
56
Dank je ! Sandblasted titanium. Echt heel vreemd, alsof je naar real-life computerrendering kijkt…
2 likes
Brodie
57
Ik zag dat gisteren ook voorbijkomen? Ik heb dat nooit gezegd hoor. Niet dat ik weet. Vooral ook omdat deze niet zonder chrono verkrijgbaar is…
Lunette
60
Van harte en bedankt voor het leuke verslag!! Geniet van je topper!
1 like
johngo
61
Mooi horloge en heel leuk verslag van de weg ernaar, zowel letterlijk als figuurlijk. 
Vooral veel genieten van die prachtige El Primero Brodie, enjoy!
1 like
Brodie
62
Ah, ja, daar zou ik zeker benieuwd naar zijn… Maar denk het niet, daar hebben ze de Defy voor…
1 like