Eigenlijk is het verhaal niet compleet zonder omschrijving van je terugreis. Waarschijnlijk tig bijna ongelukken omdat je alleen maar naar je pols zat te staren?
Mooi verhaal, en nog mooiere aanwinst! Leuk ok te lezen, veel plezier ermee!
Prachtige aanwinst, fotoās en reisverslag. Geniet van deze beauty
Wat een leuk verslag en wat een toffe aanwinst!
Wat een vette NA!!!
Geweldig
Leuk geschreven man
Schitterende road-trip en een hƩƩl mooi horloge!
Hier moest ik even hardop lachen
Oh nee man⦠dat is niet fijn. Of heb je heel leuk werkš
Pff grijs of groen dit blijft mijn ultieme grail!! Kek verhaal ook, heerliuk weglezen, dank!
Ik weet niet wat je beroepshalve doet, maar schrijven kun je! Gefeliciteerd met de mooie aanwinst.
Er waren nogal wat redenen om het op deze manier te doen. ik was daar echt alleen voor het horloge idd.
Ik had mezelf voorgenomen dat niet te doen. Maar ik heb dus wel met mijn wijzerplaat bij het interieurlichtje gehangen om de lumen te zien in het donker
Van de Shadow? Ik heb nog wat dingen lopen. Volgend jaar?
Geweldig verhaal, geweldige fotoās, geweldig horloge !
Nee, ik heb maar één horloge dat wat mij betreft echt het mooiste is⦠oh wacht⦠nee. 2
Shit. Nee 3 Euhmm
De Speedmaster is gewoon echt fantastisch in alle opzichten. Is ook behoorlijk gebruikt en daardoor een dagelijks horlogeā¦
En de horloges die er nu zijn hebben allemaal iets unieks⦠blijven nog wel evenā¦
Heerlijke NA zeg, prachtig!
Haha geweldig topic.
En prachtige NA natuurlijk. Prachtig. Die kast alleen al⦠Enjoy.
Ben benieuwd naar je volgende trip!
Wow, wat een beauty!! Deze variant kende ik nog niet, knap knap knap!
Super leuk verslagje, met veel plezier heb ik dit gelezen. En ja John Mayer is een goede starter!
Proficiat hoor met deze aanwinst!!
Geweldig dat je ons hebt meegenomen op deze reis. Een met een goede afloop want een geweldige na en echt een forum darling. Heel veel plezier ermee
Wat een super mooi horloge is dat zeg.Ik vond het wel spannend hoor.Bedankt voor het delen.