Super klok!! Proficiat en veel plezier ermee!!
gr.Joep
Super klok!! Proficiat en veel plezier ermee!!
gr.Joep
Heren, hartstikke bedankt :)-D Ik ben er echt ongelofelijk blij mee 
Reden van het wachten was dat het laatste deel van het horloge een cadeau voor mijn verjaardag was. Nu is het dus een horloge waarvoor ik aardig lang heb gespaard, maar ook het cadeau voor mijn achttiende verjaardag (tu) Ook afgestempeld op de 25 sep. 2012, dus alles is gewoon perfect!
Respect ! 18 jaar en zulk een mooie klok . . . EN een goede smaak ! (tu)
Een Ice watch zou veel sneller in bereik zijn geweest, en die hadden ze ook, wellicht in het passende groen 
Geniet van je klok en nog een gelukkige verjaardag gewenst.
Heel mooi hoor, gefeliciteerd! (tu)
Fantastisch! Zo leuk dat we het hele traject mee hebben kunnen beleven en leuk dat hij er nu eindelijk is
Je hebt em verdiend
Ik ben je nog altijd eeuwig dankbaar voor het aandeel dat je had bij mijn grailaanschaf begin dit jaar 
Oh en natuurlijk een prachtig horloge, soort van groene tegenhanger van de clown zonder gouden accenten
echt geweldig! 
Wow… van harte gefeliciteerd!
Respect…18 jaar en dan zo’n horloge kunnen uitzoeken. Koesteren deze aanwinst:-)
Erg veel plezier ermee!
Gerrit
“The incredible Hulk” :}
Toen ik 18 was, droeg ik een plastic quartz horloge. Jij start in ieder geval een stuk beter (tu)
Van harte!
Goed gespaard, knap gewacht, top horloge! :~
Zolang gespaard en over nagedacht, ik gun het je van harte… :~
Gefeliciteerd met je aanwinst!
Grt. René
Mijn beste,
Proficiat met deze ‘dubbelslag’!!
Een memorabele leeftijd en het summum der horlogerie.
Dus laat die kurken maar knallen!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond en nuchter weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Ben geen Rolex-fan, maar dit keer zeg ik: wauw!
Van harte!
Hele mooie dit!
En van harte gefeliciteerd natuurlijk.
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
Leuke kleur groen 
Gefeliciteerd!
VAN HARTE!!!

niet roken , en je rijbewijs halen ??
Sjeetje.
18 jaar , en dan :

Maar : hij is zeer zeker prachtig.
Vind dat groen super ! , kan mij goed voorstellen dat je daarvoor gekozen hebt.
Tot je achtentachtigste dan maar. 
Geweldig! Geniet van deze prachtige aanwinst, van harte gefeliciteerd (2x)
netjes gedaan, 18 jaar en dan direkt al topper, hopelijk zet dit de toon voor de rest van je collectie 
Gefeliciteerd! Dit model Rolex vind ik eigenlijk enorm saai, maar stiekem moet ik toegeven dat de groene uitvoering me wél wat doet
Maar affijn, wat ik er van vind moet ik weten, ik hoop dat jij er van geniet en hem lang met veel plezier draagt!
Gefeliciteerd met je “volwassenheid” en met een super klok natuurlijk. Vind het wel stoer dat groene (tu)
Gefeliciteerd! Ik vind het wel knap dat je op die leeftijd al pecies weet wat je wilt en dan ook bereid bent daar volledig voor te gaan.