18 jaar geworden, dus dat betekent..... (Modemburner!)

Dat ik eindelijk mijn Rolex mocht ophalen, en ook mocht gaan dragen! :smiley: Mijn god, wat heeft dat lang geduurd zeg. Eind mei (als ik het niet mis heb) is hij al betaald, en de maanden die volgden heeft de Rolex in de kluis bij S&C gelegen. Wetende dat het horloge in principe al van mij was, en hij op nog geen twee kilometer afstand van mijn huis in een kluis lag, om vervolgens nog een paar maanden te moeten wachten was niet makkelijk :smiley: Maar nu, na een lange tijd gespaard en gewacht te hebben is het dan eindelijk zover!

(Met flits om het effect van de wijzerplaat te laten zien).

Ik heb de Rolex inmiddels iets minder dan een weekje in mijn bezit, maar aangezien ik het de afgelopen week erg druk had was het voorstellen er nog niet van gekomen. Ik zal maar gewoon gelijk zeggen wat ik ervan vind :wink: Hij is FENOMENAAL. Het draagcomfort, de afwerking, het uiterlijk, de prestaties van het uurwerk, alles is gewoon top.

En nog even een spiegelshot:

Ik ben verliefd geworden op dit horloge vanwege de magische wijzerplaat, welke werkelijk in elk licht een andere kleur groen (of zwart) heeft. Heel erg speels. Er zijn op het internet veel mensen die zich afvragen of dit een horloge is wat je dagelijks kan dragen. Er zijn angsten dat hij niet bij elke outfit zou passen. Ik kan jullie vertellen dat dit (voor mij althans) absoluut niet het geval is. Het horloge is de afgelopen week onder vele verschillende shirts gedragen met ook verschillende kleuren, en overal stond hij prima. Onder het mom dat er nooit teveel plaatjes zijn, hier nog even een foto van het effect van de wijzerplaat.

Ik ben in ieder geval razend enthousiast en blij, dit is niet een horloge wat ik snel af zal doen (tu)

Dubbel gefeliciteerd dus:~.
En nog veel plezier toegewenst met deze mooie aanwinst.

Mvrgr, Andre

Gefeliciteerd, prachtig horloge en dito foto’s!
Vooral de ‘hoekige’ kast valt me (in zeer positieve zin) op.

Nogmaals, gefeliciteerd en geniet van deze klassieker.

:}

En gefeliciteerd…:smiley:

NicoB)-

Congratulations!

Gaaf horloge en qua kleur ook een goede keuze.

Eindelijk dan! Jij bent voor mij de ultieme spaarder!
Gefeliciteerd Jeroen en dat de Hulk je mag brengen waar je vooraf op hoopte…

Van harte proficiat nog! Ik had 'm allang een keer opgehaald, wachten vanaf mei!

Superieur! :}
Van harte, natuurlijk ook met je verjaardag :slight_smile:

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst.

Van harte!!!

Het is mijn daily beater en hij past inderdaad bij zo’n beetje alles. Hij heeft alles wat de LN ook heeft en dan nog wat extra… kleur! :wink:

Geniet er van!

Wat een wereld klok. Van harte gefeliciteerd
Harold

Super, enjoy!

Gefeliciteerd man!

Echt super!

Man wat heb ik een respect voor jou !!!
Eerst het sparen en dan nog maanden wachten voor je verjaardag (waarom eigenlijk)

Geniet er van en wees trots Jeroen (tu)

Gefeliciteerd nog met je verjaardag en met je mooie aanwinst. Mooi hoor.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag,en natuurlijk met je prachtige
Rolex,heelveel plezier hier van (tu)

dubbel gefeliciteerd! blijf er vooral van genieten (tu)

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en petje af voor de discipline die je hebt om te sparen voor zo’n mooie klok!
Volgens mij heb je een goed betaalde bijbaan om zo’n klok te kopen;-)
Maar waarom heb je moeten wachten tot je verjaardag als je in mei het geld al bij elkaar had?

Proficiat met je verjaadag.

voor het horloge: SUPER MOOIE KLOK
Veel plezier ermee.