18e verjaardagshorloge eindelijk aangekocht (Omega)

2 oktober 2022. De datum waarop ik mijn 18e verjaardagshorloge kocht! Zoals jullie misschien wel weten was ik al een lange tijd op zoek naar een horloge ter gelegenheid van mijn 18e verjaardag (dat plaatsvond op 18/12/2021). Na een hele lange tijd gezocht te hebben, horloges aan me voorbij laten gaan, getwijfeld over bepaalde modellen en uiteindelijk toch niet gekocht,… kwam ik uit op deze! Lang getwijfeld heb ik niet. Het is het lang (af-)wachten zeker en vast waard geweest!
(Voor de oplettende kijker, servicewijzers? Jazeker! Kast dat eigenlijk iets recenter is? Absoluut! Stoort het mij? Zeker en vast niet! Sommige dingen moet je er gewoon bijnemen.) Ik ga zeker genieten van dit prachtige horloge! :slight_smile:

136 likes

Veel plezier met deze mooie Omega! Bijna tijd voor een 19de verjaardagshorloge

2 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Mooi man, proficiat! :beers:

1 like

Mooi, veel draagplezier gewenst met deze Omega, maar dat gaat wel goed komen denk ik.

1 like

Mooie Mark40. Gefeliciteerd alsnog en uitstekende keuze!

1 like

Heel mooi en nog gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooie aanwinst! Gefeliciteerd :+1:t2:

1 like

Heel even las ik dat je al18 horloges hebt gekocht voor je verjaardag. Mooi idee, maar dit is nog mooier. Gefeliciteerd met de NA!

2 likes

Gefeliciteerd! Maar zie ik nou een 24-uurs subdial op 9? Wat is dit voor horloge? Kun je er wat meer over zeggen?

Sorry hoor, nog even dit van de taalnazi:

Die.

Die.

Da’s dan weer mooi om te zien. :+1:

4 likes

Mooi Seppe en gefeliciteerd! Ben ook wel benieuwd naar wat meer info over dit horloge!

1 like

Gefeliciteerd, veel plezier er mee!

1 like

Thanks! Jazeker! De 24-uuraanduiding, samen met de kleine secondewijzer (Omega 1151 / Valjoux 7751) :smiley: . De taalnazi kan zeker niet ontbreken hahaha :stuck_out_tongue:

1 like

Gefeliciteerd Seppe en veel plezier met deze prachtige Speedmaster gewenst. Een geweldig bezit op 18 jarige leeftijd, m.i. kon je geen betere keuze maken!

2 likes

Is een Speedmaster Mark40, denk een 3520.50 met leren band. In essentie een reduced qua maatvoering, maar zonder de gekke combi ETA 2890-A2 met een chrono module. Dit horloge heeft een Omega 1151 (ETA 7751) uurwerk en is daarmee simpeler en makkelijker te onderhouden. Ik vind het zelf ook mooi dat de pushers en crown netjes op 1 lijn staan, waar ze bij de reduced net iets andere hoogtes hebben.

De Mark40 is een triple date (maand, dag, dag nummer), heeft een chrono en inderdaad een 24 uurs.

6 likes

Gefeliciteerd en geniet ervan!:facepunch:

2 likes

Heel mooi horloge. Super tot en veel plezier morgen met speedy Tuesday!

1 like

Seppe een dikke proficiat met je mooie aanwinst … :ok_hand: Genieten ? Zal geen enkel probleem zijn …veel plezier ermee :+1:

1 like

Van Harte :+1:

1 like

Gefeliciteerd en proficiat
als eerste horloge is dat niet mis

1 like