18e verjaardagshorloge eindelijk aangekocht (Omega)

prachtig horloge ! geniet er van !
en hele mooie keuze, zeker voor een bijna 19 jarige

1 like

Prachtig, gefeliciteerd

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aankoop!! :+1:t2:

1 like

Wat mij ook opvalt van dit model (mijn vader heeft hem ook) is dat die veel zwaarder aanvoelt dan de reduced. Wel wijkt de bolling weer wat af. Van de professional.

@longboardfreak2 Wat een geweldig horloge om op je 18e verjaardag te kopen :ok_hand::ok_hand:. Hij staat je erg goed.

2 likes

Mooie klok, veel draagplezier en oppassen ……. Omega is een verslavend merk :wink:

1 like

Mooi hoor, de horloge en je leeftijd, beetje jaloers.

1 like

Heel mooi!

1 like

Gefeliciteerd nog, mooi horloge man!

1 like

Gefeliciteerd met zowel je verjaardag als met je horloge, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:.

1 like

Lastig he, dat-die, als-dan, kennen-kunnen :wink:. vast en zeker lastig de Nederlandse taal, vergeef mijn vouten Chris :smiley:

1 like

:thinking:

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag en het mooie horloge! Verder niet slecht om op deze leeftijd al zo’n horloge te hebben. Overigens dacht ik bijna dat je voor de achttiende keer een verjaardagshorloge had gekocht, maar dat ligt aan je formulering :wink:.

2 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Pff wat een geweldig mooi horloge, dat belooft veel goeds voor de toekomst haha. Was eerder nog niet zo’n fan van de speedmaster, maar dat is met de tijd wat veranderd. Afgelopen weekend voor het eerst het huidige model van de speedmaster mogen passen bij een AD en een (vintage) speedmaster staat inmiddels ook op mijn verlanglijstje. Ik ben benieuwd wat je voor je 19e verjaardag gaat vragen😄

1 like

Ik snap je terughoudendheid niet. Da’s een prachtige en correcte weergave van spreektaal. Weliswaar in formele communicatie niet bon ton, nochtans gaat dat hier op het forum prima.

5 likes

Gefeliciteerd, geweldig mooi cadeau! Geniet ervan!

En inmiddels alvast gefeliciteerd met je 19de verjaardag! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mooi horloge. Goede keuze!
Veel plezier ermee.

1 like

Mooi horloge! Geniet ervan

1 like

Nog gefeliciteerd , ook met deze prachtige Omega natuurlijk.

1 like

Gefeliciteerd!
Wat een topper!

1 like